Ga naar inhoud

Nieuw TFT scherm en pixelgarantie


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb hier laatst een pctje laten samenstellen voor mijn ouders. Daar zat ook meteen een monitor bij maar toen de pc werd besteld is er geen monitor bij besteld vanwege eventuele dooie pixels en dat je hiervoor 60 euro moest betalen om er 1 te hebben zonder dooie pixels. Dit vond ik persoonlijk een beetje veel geld voor zoiets en heb toen voor gesteld om bij de plaatselijke Mediamarkt langs te gaan om daar een monitor te kopen en je volgens mij daar ook een dooie pixelgarantie heb zonder hier extra voor te hoeven betalen. Maar is dit wel zo? Iemand die hier misschien iets meer over kan vertellen? Kan je meteen de monitor uittesten ofzo? Alvast bedankt!
Link naar reactie
bij mediamarkt kan je inderdaad ruilen zonder reden. Dat JBS nog nooit 1 heeft gehad met dode (sub)pixel is puur mazzel. Kijk de meeste monitoren zijn gewoon 100% in orde. alleen een klein aantal kan wel degelijk dode pixels hebben. Gevaar bestaat als je bij winkels besteld die werken met de mogelijkheid tot het kopen van pixelgarantie dat als je dat niet neemt je wordt opgescheept met een retourmonitor van iemand die wel een dode pixel had en de garantie wel had. Mediamarkt kan nooit fout dus als je geen garantie wil nemen. (overigens moet je kijken wat goedkoper is, online met pixelgarantie of MM)
Link naar reactie
Collega heeft een monitor bij de BCC gekocht en twee keer teruggebracht met een dode pixel. Bovendien heeft BCC een laagste prijs garantie waarbij je ook nog eens 25% over het prijsverschil extra korting krijgt (geen prijzen van internetwinkels, maar wel Mediamarkt, Mycom, Paradigit enz.). http://www.bcc.nl/modules/freepage/default/default/?ItemID=4652&contentId=338
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...