Ga naar inhoud

GeForce 6800 (NV40) + Radeon X800 (R420) Part II


Aanbevolen berichten

Grappig dat jij oppeens zo waterkoeling liefhebber bent, leuk hoor :D Ik ga liever voor de ASUS... die zijn vaak toch ook lekker snel met leveren? Ik hoop echt dat de XT's van hun eind Juni verkrijgbaar zijn, want veel langer wachten wordt moeilijk voor mij :cry: Dan maar tot die tijd minder gamen en meer tijd aan me vriendin besteden :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 322
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    323

[quote:55905d1ecd="Red Dragon"][quote:55905d1ecd="Jasper G."] Ik ga pas rond kerstmis een nieuwe kaart kopen. Dan word het waarschijnlijk meteen de nieuwste of een afgeprijste X800XT[/quote:55905d1ecd] Hou er wel rekening mee dat de generatie na de X800 en GeForce 6800 Ultra PCI-Express Only zijn!! als je dus van het najaar een High-end kaart wilt moet je aan de PCI-Express. tenzij je genoegen neemt met een X800 XT in December (tegen die tijd nog steeds een top kaart)[/quote:55905d1ecd]Oh shit.. Ik zat ook te denken aan dat ik misschien CPU limited ben. Zou ik CPU limited zijn met een X800?
Link naar reactie
[quote:a5752d2a8f="GreyHornet"]weet je misschien ook of Club-3d watergekoelde X800 Pro'tjes gaat leveren ? want dan ga ik daar ook zeker voor :-)[/quote:a5752d2a8f] Ik denk van niet, wat ik van RD heb begrepen zijn er ook erg weinig agp kaarten van club3d met waterkoeling, is het voornamelijk pci-e welke er komen met waterkoeling.
Link naar reactie
[quote:58e87fa088="hjs"][quote:58e87fa088="GreyHornet"]weet je misschien ook of Club-3d watergekoelde X800 Pro'tjes gaat leveren ? want dan ga ik daar ook zeker voor :-)[/quote:58e87fa088] Ik denk van niet, wat ik van RD heb begrepen zijn er ook erg weinig agp kaarten van club3d met waterkoeling, is het voornamelijk pci-e welke er komen met waterkoeling.[/quote:58e87fa088] ok bedankt , dan moet ik maar een apart koelblokje kopen voor m'n waterkoeling, de blokjes van de Radeon 9800 Pro passen toch ook wel op de X800 Pro ?
Link naar reactie
@ GrijzeHorzel Je kan gewoon een WC blok op de X800 zetten die ook op de 9800PRO past, de gaten zitten bij ATI op de zelfde plek. @ =$5=SUB-ZERO Je zult www.tweakers.net/pricewatch in de gaten moeten houden voor winkels met de X800 XT, daar zie je het net zo snel als ons, hier vragen schiet niet op. [quote:c176a92e37="Jasper G."]Oh shit.. Ik zat ook te denken aan dat ik misschien CPU limited ben. Zou ik CPU limited zijn met een X800?[/quote:c176a92e37] Yups, een Athlon XP 2500+ is behoorlijk CPU limited in combinatie met een X800 pro echter is er geen sprake van Overkill hoor.
Link naar reactie
[quote:4678ed610c="Red Dragon"] [quote:4678ed610c="Jasper G."]Oh shit.. Ik zat ook te denken aan dat ik misschien CPU limited ben. Zou ik CPU limited zijn met een X800?[/quote:4678ed610c] Yups, een Athlon XP 2500+ is behoorlijk CPU limited in combinatie met een X800 pro echter is er geen sprake van Overkill hoor.[/quote:4678ed610c] Ik wil na het upgraden van m'n videokaart een jaar, misschien wel 2 jaar, geen upgrades meer doen. Mijn systeem is erg snel zoals het nu is, de Athlon XP 2500+ draait op 2.5 ghz en doet niet veel onder voor de 64 bit processors in PiFast. Schiet ik er nou veel mee op om van 9800 'XT' naar X800 XT te gaan of is het gewoon geld verspilling?
Link naar reactie
Die beslissing moet je zelf maken of het geldverspilling is, in de meeste game's zal jou pc met een X800 XT toch 2x sneller zijn dan met een 9800XT, zeker op hoge resolutie's en met gebruik van AF en AA. Dan heb ik het nog niet eens over games die komen gaan (HL2 en Doom3 etc). verder zegt de prestatie van je pc in Pi-fast helemaal niets over je prestatie's in game's, een Athlon 64 is superieur in games. maar dat is een ander verhaal.
Link naar reactie
[quote:d88d84b25a="Red Dragon"]Die beslissing moet je zelf maken of het geldverspilling is, in de meeste game's zal jou pc met een X800 XT toch 2x sneller zijn dan met een 9800XT, zeker op hoge resolutie's en met gebruik van AF en AA. Dan heb ik het nog niet eens over games die komen gaan (HL2 en Doom3 etc). verder zegt de prestatie van je pc in Pi-fast helemaal niets over je prestatie's in game's, een Athlon 64 is superieur in games. maar dat is een ander verhaal.[/quote:d88d84b25a]2 keer zo snel :o Dat is genoeg reden om een X800 te kopen.
Link naar reactie
[quote:a2de6fc948="Red Dragon"]Lees die die link nu eerst maar even door voordat je er aan begint, ik ben van jou gewend dat je weinig leest en vervolgens met vragen komt. :roll:[/quote:a2de6fc948] link deed het niet :s de download link tenminste.... ik zal nu even lezen :-) hehe :lol: ik ga hem toch niet installeren .... geen zin om veilige modus te starten :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...