anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 Mooi mapje voor een demo die binnenkort uitkomt ;) [img:20daaed01a]http://homepage.ntlworld.com/paultimson2003/realityfakers/gfx/ctfaqpv7.jpg[/img:20daaed01a] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Ziet er goed uit, welke demo/game is dat dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 UT2004, binnen 10 dagen de demo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 zo zo, ziet er goed uit, ik dacht dat UT2004 gewoon UT2003 met voertuigen zou wezen, had niet verwacht dat de GFX ook opgepoetst zouden worden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 [quote:7c69ea4bd6="Red Dragon"]zo zo, ziet er goed uit, ik dacht dat UT2004 gewoon UT2003 met voertuigen zou wezen, had niet verwacht dat de GFX ook opgepoetst zouden worden[/quote:7c69ea4bd6] Ik las ergens dat ze de engine geoptimaliseerd hadden en dat die prestatiewinst in de gfx gestopt zou worden. Maar de UTengine kan iig (veel?) meer dan we in Ut2003 gezien hebben en misschien dat ze daarvan gebruik maken in UT2004, het water ziet er in dit shot al beter uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2004 Ik ben erg benieuwd naar die Demo als ik jou zo hoor. ik wacht het af Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2004 Vergeet al het bovenstaande. De nieuwste Rollercoaster Tycoon zal een 3D-engine gebruiken :lol: http://www.gamer.nl/nieuws/20705 Maar even zonder dollen, ik kijk zelf uit naar LOTR: Battle for Middle Earth en de opvolger Van Age of Mythology (AoE3?). LOTR: Battle for Middle Earth: [img:690878988d]http://images.ea.com/eagames/games/pccd/lotr_bfme/screenshots/screenshot_07.jpg[/img:690878988d] [img:690878988d]http://images.ea.com/eagames/games/pccd/lotr_bfme/screenshots/screenshot_08.jpg[/img:690878988d] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2004 De opvolger van Will Rock: http://www.gamer.nl/nieuws/20763 [img:4003aab1d3]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200402/small1076150015_0.jpg[/img:4003aab1d3] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2004 [quote:f06009adcf="Red Dragon"]zo zo, ziet er goed uit, ik dacht dat UT2004 gewoon UT2003 met voertuigen zou wezen, had niet verwacht dat de GFX ook opgepoetst zouden worden[/quote:f06009adcf] Da's niks bijzonders ... ik heb levels gezien die op zich al veel indrukwekkender waren dan dat enkele plaatje (DM-AChina van Angelheart voor UT'03 bijvoorbeeld). Volgens de geruchten zou de release a.s. dinsdag of woensdag kunnen zijn. Plak er een dag wachten bij (het zijn tenslotte amerikanen en die lopen altijd achter ;)) en men lijkt vrij zeker dat het voor vrijdag te zien zal zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2004 [quote:a385ab096d="JaFO"][quote:a385ab096d="Red Dragon"]zo zo, ziet er goed uit, ik dacht dat UT2004 gewoon UT2003 met voertuigen zou wezen, had niet verwacht dat de GFX ook opgepoetst zouden worden[/quote:a385ab096d] Da's niks bijzonders ... ik heb levels gezien die op zich al veel indrukwekkender waren dan dat enkele plaatje (DM-AChina van Angelheart voor UT'03 bijvoorbeeld). Volgens de geruchten zou de release a.s. dinsdag of woensdag kunnen zijn. Plak er een dag wachten bij (het zijn tenslotte amerikanen en die lopen altijd achter ;)) en men lijkt vrij zeker dat het voor vrijdag te zien zal zijn.[/quote:a385ab096d] Wat vind je van CTF Addie-D, Campercrossings, Betrayel, Japan2, Unhearted SE en DM Bloom, Breath, Arkanos,Black Jackhal, CBP_Final en Shifter. Maar op dat shot uit UT2004 ging het mij op het nieuwe watereffect, dat heb ik nog nergens in UT2003 gezien, hoewel DM_Breath ook waanzinnig mooi is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2004 Zet 'physics' op 'high' en zorg ervoor dat de rest van je settings 'Holy shit!' geeft. Start dan een willekeurig level met water uit de officieele lijst met levels en je kunt het water zien. Het reageert zelfs als je er door loopt ... Alleen de weerspiegeling is nep. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2004 Ik heb UT2003 niet geinstaleerd staan op me pc, het ligt ergens in de kast stof te vangen, ben dus niet op de hoogte van nieuwere maps en andere update's van daar dat ik niet wist dat UT2003 er ook al beter uit zag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2004 [quote:63f4defae1="JaFO"]Zet 'physics' op 'high' en zorg ervoor dat de rest van je settings 'Holy shit!' geeft. Start dan een willekeurig level met water uit de officieele lijst met levels en je kunt het water zien. Het reageert zelfs als je er door loopt ... Alleen de weerspiegeling is nep.[/quote:63f4defae1] Nee dat bedoel ik niet, die reflectie ken ik wel. Ik bedoel er zit nu meer in dan reflectie alleen, een soort morphing voor transparantie, dus de bodem vervormt door de lichtbreking door het water, zoals "heat haze" in TomraiderAOD (en straks HL2). Ik heb wel eens gelezen dat de unrealengine veel meer effecten zou ondersteunen voor wateropp. niet alleen cubemaps zoals nu, maar dat dat geschrapt is omdat het teveel performance kostte. Zelfs de orginele unreal (en UT) had al zeer vooruitstrevende liquideffecten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Ik denk niet dat er buiten de software-renderer & ietwat geoptimaliseerde engine veel kunnen verwachten van UT'04. Dat de Unreal-engine zelf meer kan is al lang duidelijk, maar 'heathaze' verwacht ik zelf niet te zien. Mogelijk dat ze met hun particle-effecten wel wat in die richting kunnen simuleren. In het DE-bonuspack wordt dit vrij effectief gebruikt om wat binnenvallend zand te laten zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Het zal niet lang meer duren geloof ik voordat we het zelf kunnen zien ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2004 Het zal wel druk worden met downloaden, dus ik wacht nog een dagje :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 Hij is dus nu te downloaden ;) (maar dat wisten jullie vast al) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 ben hem nu dus ook aan het downloaden. zit op de helft en hij gaat 167kb/s, Hen al reacties gehoort dat ie egt onwijs rlxt is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2004 [quote:428a579481="hjs"]Hij is dus nu te downloaden ;) (maar dat wisten jullie vast al)[/quote:428a579481] Ik niet, bedankt voor het plaatsen van een download link, scheelt mij weer zoeken :D :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 Ik heb hem nu ook. De grafische engine van het demo is echter nog niet optimaal, maar ziet er toch aardig uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen