Ga naar inhoud

-= Nieuwe game engines topic deel 7 =-


Aanbevolen berichten

*dat* leek me vanaf het begin al redelijk duidelijk. 't is tenslotte een vrij standaard fps en geen adventure ;) FC schijnt dat te voorkomen doordat de extra troepen vanaf een locatie op het eiland moeten komen. Het maakt daar dus wel wat uit waar en wanneer je iemand afschiet. Tenminste dat werd bij de demo verteld. 't is nog altijd afwachten hoe groot die vrijheid daadwerkelijk is. Zelfde geld voor S:OL.
Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

[quote:afdab2e197="JaFO"]*dat* leek me vanaf het begin al redelijk duidelijk. 't is tenslotte een vrij standaard fps en geen adventure ;) [/quote:afdab2e197] voor een spel waar zo'n druk op ligt vind ik standaard een beetje tegenvallen :P maarja wel logisch :-? achja HL2 zal ik vrij linear zijn... maar de HL sfeer vind ik altijd wat fijner/beter
Link naar reactie
Vreemd dat sommige al weten dat Doom3 niks zal worden..nou zullen smaken uiteraard wel verschillen, maar ik denk juist dat d3 vriend en vijand zal verbazen. Het laatste filmpje wat ik gezien heb (zie 3dgamers 8 dec) liet mij zowat van m'n stoel vallen zo gaaf heftig en goed was dit. De beste lighting modellen die ik tot nu toe in een game heb gezien, een schitterende bewegingsanimatie van de charakters, waanzinnige sountrack. Misschien geen havokpsysics, maar zoals alles is vormgegeven en uitgevoerd, de orginaliteit en intensiteit van de achtervolgingsscenes is gewoon heel goed en de game straalt een echte apocalyptische horrosfeer uit, geweldig gewoon!!
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Even nieuw leven inblazen: Painkiller: My kind of game :) http://www.adrenaline.com.br/forum/showthread.php?threadid=26135 Btw ik heb een leak van Stalker gespeeld, supersmooth met de R9800XT in 1280 en AF16AF. Er zaten wel nog niet overal highres textures in, maar het loopt opvallend goed voor wat je te zien krijgt! [/url]
Link naar reactie
Die leak is meer een beetje leveltje (2 stuks) sightseeing, echte gameplay zit er amper in, AI was er ook niet veel, ik heb em al weer gedelete. Het was al een leak uit 2002 :D Van Painkiller heb ik ook een leak gevonden, daar schijnt wel al wat meer gameplay in te zitten. Het wordt tijd voor een echte spetterende HL2-demo :)
Link naar reactie
[quote:0614d5fe22="Red Dragon"]Ja inderdaad., kom maar met die HL2, krijgen wij toch gratis bij onze XT kaartjes 8) 2004 beloofd een goed game jaar te worden, ik verwacht echter dat de eerste indrukwekende titels pas in Maart op de markt komen, dus nog even geduld.[/quote:0614d5fe22] Ik zal die bon eens opzoeken, ik heb die nog niet eens bekeken. In 2004 idd lekker veel grote titels, Hl2 en Doom3 staan bij mij aan kop, maarja ik hou dan ook van SF-horror ;) Ik heb zo'n vermoeden dat veel critici Doom3 onderschatten kwa gameplay, maar ik denk juist dat die dik in orde is omdat ID een heel scala aan artists heeft ingehuurd en het niet alleen een techdemo van JCarmack wordt. The D3alphaleak was één van de weinige gamemomenten waar ik me echt te pletter schrok en behoorlijk onder de indruk was van de gore. Die druipt van de horrorsfeer.
Link naar reactie
Goh als je naar dat plaatje kijkt denk je heel even zozo dat moet een brilliante engine zijn als dat zo snel draait ^_^ maar dan kijk je naar de system specs.... CPU: AMD Athlon 64 3400+ (2.20GHz, 1MB of L2); Mainboard: ASUS K8V Deluxe (VIA K8T800); RAM: Corsair XMS PC3200 512MB (2x256MB, 2-3-3-6); HDD: Seagate Barracuda 7200.7, 8MB cache, Serial ATA-150; en denk..... ja zo kan ik het ook :P maaruh.... samen met HL2 hoop ik deze toch wel zo spoedig mogelijk te spelen 8)
Link naar reactie
[quote:e5634e8829="SkinnerEd"]Ik vraag me af of dit wel een beetje te vergelijken is met de uiteindelijke versie, dus dat alle highrestextures en de pixelshader2 features er al wel in zaten en niet zoals bij de leak waar niks van dat alles in zat want het is idd wel erg snel..[/quote:e5634e8829] Inderdaad, vind de FPS van over de 100 nogal hoog (vooral met 1280x1024 en AA4xAF8x), zelfs met een dergelijke pc en Radeon 9800XT. Ik denk dat de gebruikte versie voor de benchmark een iets te rooskleurig beeld geeft.
Link naar reactie
Het blijft wel grappig dat de 'snelste' kaart voor dit 'as it is meant to be played'-spel weer een Ati-kaart is. ;) // --- en wat D3 betreft ... tja grafisch ziet er wel gelikt uit, maar als je de andere moderne spellen/engines ziet dan is het niet zo heel erg veel beter. Tenminste datgene dat 'bijzonder' is is niet zo heel erg opvallend omdat de andere engines die situaties gewoon met 'nep'-middelen net zo goed kunnen oplossen. Ik dacht dat alleen de MP-levels niet/minder van Havoc-spullen gebruik zouden maken vanwege de problemen met testen van dat soort dingen (een speler in een SP-omgeving is altijd wat makkelijker een bepaalde richting op te 'sturen'). Dat er 'bruine broek'-situaties in D3 zitten wil ik wel geloven ... ik betwijfel of zij (Id-software) dit a la Silent Hill & co een heel spel lang geloofwaardig weten te brengen. Koppel dat aan het 'herhalen' van de D1-2 verhaallijn dan heb ik zelf m'n twijfels. Id-software heeft tenslotte altijd een 3e partij nodig gehad om met hun engines een fatsoenlijk verhaal/spel te maken. Elite Force, Half-life & SoF wat mij betreft beter dan IMHO de Quake- en Doom-series zelf ooit waren.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...