anoniem Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2004 :o dat ziet er erg goed uit zich! erg leuk om zo te zien hoe de graphics in de verschillende ut versies vooruit zijn gegaan. Toch vind ik het jammer dat de plaatjes van ut99 en ut03/04 erg onduidelijk/onscherp zijn zo is het moeilijk vergelijken en het lijkt daardoor meer alsof de nieuwste een heel stuk mooier is. EDIT: ik weet ook wel dat die veel meer polygonen heeft ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2004 De nieuwste heeft wss ook een berg meer polygonen... ik had wat demo's gezien van monsters op de toekomstige unreal engine en dat monster had netzo veel polygonen als een heel level in de versie daarvoor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2004 Hier is een beter plaatje te vinden : http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?t=146014 Ik hoop alleen dat de rest van de spellen op hetzelfde niveau van de graphics komt te liggen ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2004 Eigenlijk moet je eerst een filmpje/demootje zien. Die plaatjes zeggen geen drol over de ingame op een pc draaiende versie. hmm unreal 3.0? ff filmpje checken... ohja dit filmpje: http://distro4.download.filefront.com/rkbhhlbxra+/pub3/media/videomovie/unreal3_0002.wmv engine zou in 2005 klaar zijn? listig om goeie info te vinden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 Even nieuw leven inblazen ;) Realityengine: [img:92017ae618]http://www.deadlyretribution.com/screens/28012005/shot001.jpg[/img:92017ae618] http://www.deadlyretribution.com/index-3.html Er wordt ook nog een game mee gebouwd ;) : http://www.deadlyretribution.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=19 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 Dappere jongens om in deze met zware engines overspoelde tijden zoiets te gaan doen :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 Nog eentje: [img:a7504d8fb2]http://www.artificialstudios.com/Gallery/b1.jpg[/img:a7504d8fb2] Die jongens kunnen ook wel wat, alleen zijn de gameanimaties nog verre van overtuigend: http://www.artificialstudios.com/videos.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 Ik denk dat het qua techniek wel goed zit met de meeste nieuwe engines. Unreal-Engine 3 lijkt nu dan wel 'super', maar net als zo vaak zal het redelijk 'normaal' zijn als het eerste spel er is. Ik vraag me alleen af wat dat betekent voor het modificeren van spellen die van deze engines gebruik gaan maken. De teams zullen groter moeten worden, want niemand zal alles in z'n eentje kunnen. En daarnaast zal een en ander nog meer tijd eisen ook ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 Deze screenshots zien er knap uit maar niet baanbrekend, bovenste plaatje lijkt zelfs wel wat op Far Cry. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 lol ... demofilmpje... wat zien we daar... een anti grav gun ... beetje jammer :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 lol ... Red Dragon. Dat dacht ik ook ff. 't is idd net Far Cry met misschien een beetje betere textures. // --- Dat die GravGun niet origineel (meer) is vind ik geen probleem. Het lijkt me vanuit het oogpunt van de ontwerpers juist de beste manier om makkelijk met de physics te kunnen spelen zonder met lijken te moeten gooien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 Aangezien Far Cry een X850XT al laat zweten @ 1600x1200 (waar ik op "moet" spelen ivm mijn native resolutie van mijn TFT) ben ik bang dat het bij deze engine niet veel soepeler word ;) Hij heeft inderdaad net wat meer detail als FarCry, alhoewl de figuren die je in een van die filmpjes ziet er niet echt geweldig uit ziet. Die matrix achtige effecten (a la Max Payne alleen dan beter) zien er wel erg goed uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2005 Is de engine van chronicles of riddick al voorbij gekomen? Vind dit er persoonlijk beter uitzien dan FarCry/Doom 3/HL2 :-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 Ja al een tijdje gelden volgens mij, ik heb Riddick uitgespeeld, ziet er mooi uit maar vind de drie door jou genoemde games er qua enigen toch net wat beter uit zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Riddick heeft meer detail textures en ps2 reflecties, het lighting syteem van Doom3 vond ik mooier, maar in het geheel vond ik Riddick aardig partij geven tegen Doom3 kwa gfx. Ik bepaalde kanalen is de Splintecell Chaos Theo. SPdemo te krijgen, in één woord; wow!, alle toets en bellen in deze aangepaste unrealengine: http://www.ngemu.com/forums/showpost.php?p=835712&postcount=1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 In de PCZone Benelux die ik gistren in mijn brievenbus aantrof zag ik ook een stukje over SplinterCell 3, wat ik las en zag beloofd veel goed, Splinter Cell 2 had al een fraaie engine maar dit derde versie van deze telg is helemaal goed. Helaas heb ik nog geen SPdemo, misschien dat Edward mij een mailtje kan sturen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2005 Ik heb inmiddels de demo van Splinter Cell 3 gespeeld, de GFX zijn inderdaad heel erg goed, het water ziet erg realistisch uit en ook de natte kleding en stenen e.d. Ook de karakters zijn erg gedetaileerd, alleen glimmen de huiden wel erg af en toe, dat had Far Cry ook al soms. Ik kan geen Hardware Shadow aan zetten met de X850XT die ik nu gebruik, zeker een nVidia optie? morgen even kijken wat een GeForce 6800 doet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2005 ja bepaalde feautures zijn (SM3.0) NV-only, zoals parralaxmapping HQSoftShadows, HDR en ToneMapping. Voor ATI hardware is alleen SM1.1 beschikbaar (voorlopig?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2005 Slecht hoor, via Shader Model 2.0b moet zo goed als het zelfde mogelijk zijn, raar dat ze dan helemaal terug vallen tot SM 1.1 ipv 2.0 of 2.0b. nVidia only spel? Ik vond het al schitterend op de X850XT, van het weekend nog maar eens op de 2x 6800Ultra in SLI gaan spelen dan 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2005 Er komen weer nieuwe filmpjes van Unreal-engine 3.0 binnenkort, omdat er een (nieuwe) demo is geweest op de GDC (Games Developers Conference). Deze site staan enkele in het beruchte 'shaky cam'-formaat ;) http://www.1up.com/do/download?cId=3138759 In een van de filmpjes zie je een fakkel, waarvan de vlam gaat 'roken' als ie harder beweegt wordt. Physics-engine is weer een stap verder & natuurlijker (een demo met 600 'stenen' ...), maar de vraagt blijft wat er in een spel van te merken zal zijn. http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=7887 MS bevestigd dat UE3 'de' engine voor Xbox2 zal zijn/worden ... Bron : http://www.beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=7884 // http://www.rasterwerks.com/ zou een fps-engine op basis van Shockwave hebben ontwikkeld. Het ruikt naar een 1 april-grap IMHO, maar wie weet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen