anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Duke4ever??? als dat spel nog een keer uit komt heb ik grijze haren denk ik... :) Doom 3 met extra quality is wel leuk, helemaal met de next-gen kaartjes die deze zomer uitkomen, :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Ja de mannen van de PCgamer hebben een demo gezien van zowel Prey, die op de Doom3 engine loopt, als een klein stukje van Duke. Het zal mij benieuwen of de laatste dit jaar haalt. Ik heb wat scans gezien van Prey en dat beloofd ook wat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Prey geloof ik nog wel in maar in Duke4ever? ... daar geloof ik pas in als ik de schijf in mijn pc druk en hem instaleer :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Die prey scans zijn helaas offline. Als ik op de E3 ook niks van Duke zie dan vrees ik ook dat weer loze rumors zijn. Het probleem is misschien dat met zo'n klein (dat waren ze iig) maar ambitieus ontwikkelteam ze steeds achter de feiten aanlopen door de voortschreinende ontwikkeling in het gamedevelopment. Ze willen de beste shooter allertijden maken heb ik wel eens gehoord, incl gfx, maar dan kun je dadelijk wel blijven sleutelen aan je engine als het zo lang duurt ;) Hier nog wat anders, Gothic3, helaas heb ik 2 nog niet gespeeld, terwijl de demo behoorlijk wat sfeer had!: [img:e8de9e0293]http://img259.imageshack.us/img259/6734/gothic3pcactionp72edit3se.jpg[/img:e8de9e0293] http://img259.imageshack.us/gal.php?g=gothic3pcactionp72edit3se.jpg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Ghotic 2 heb ik wel uitgespeeld, het spel had geen baanbrekende gfx maar had wel erg veel sfeer door de gebruikte gfx, ik zie dat Ghotic 3 en weer een schepje boven op doet. Wat Duke betreft, volgens mij zijn ze al tig keer van engine veranderd, ik hoop diep in mijn hart dat dat spel ooit nog uit komt, maar om eerlijk te zijn heb ik er geen vertrouwen meer in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2005 Wat ? Prey leeft ook nog ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2005 [img:6d74958ca1]http://img191.echo.cx/img191/789/scan29xj.jpg[/img:6d74958ca1] [img:6d74958ca1]http://img258.exs.cx/img258/4194/scan47lb.jpg[/img:6d74958ca1] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2005 hmmm ... 't lijkt meer op een uitbreiding/vervolg op D3 dan op een nieuw spel. Ik zou zelfs eerder geloven dat dit beelden van Quake 4 waren ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2005 Ja de doom3 engine is erg herkenbaar, iets wat me in Q4 ook gelijk opviel.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2005 Op het plaatje van die 2 monsters zie ik eigenlijk, niks baanbrekends. Het lijkt wel of het een kopie is van doom3 met dan alleen nieuwe monsters. Ook die roodachtige kleur komt me bekend voor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2005 Och ... op zich heeft de Unreal-engine dat ook, maar hier is het wel heel erg sterk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 In principe kan de Doom3 engine onwijs veel, maar de bumpmaps nemen als zoveel geheugen in beslag dat de textures meestal van een klein formaat moeten zijn. Een kerel op nvnews heeft een mode gemaakt met toevoeging van offsetmapping, een extra diepe bumpmap zeg maar en dat ziet er erg goed uit. Ik hoop dat er dit jaar nog 1 gb gpu's uitkomen zodat eindelijk de texture kwaliteit weer eens een boost kan krijgen, want naar mijn mening wordt er teveel geinvesteerd in lighting en is het teturing een beetje een ondergeschoven kindje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 De R520 ondersteund 1GB, hij komt in eerste instantie uit als 512mb kaart maar er zou dus een 1GB kaart van gemaakt kunnen worden. Persoonlijk denk ik dat je het eerst maar met 512mb moet doen Edward, die 1GB kaarten zijn wel heel erg duur als je er razend snel GDDR3 geheugen op hebt zitten :) De plaatjes zijn wel mooi maar inderdaad niet veel vernieuwend, ik vind de Doom 3 engine wel fraai maar iets te donker, de HL2 of Far Cry engine vind ik persoonlijk mooier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 Hoe zit het eigenlijk met die Engine van F.E.A.R, die ziet er namelijk ook gelikt uit: [img:483ff3b10e]http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/594/594838/fear-20050309083246129.jpg[/img:483ff3b10e] [img:483ff3b10e]http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/594/594838/fear-20050309083248223.jpg[/img:483ff3b10e] Ik zou alleen niet weten welke eninge het is. Maar ziet er echt strak uit, ook in de filmpjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 [quote:1ae58b1d68="Red Dragon"]De R520 ondersteund 1GB, hij komt in eerste instantie uit als 512mb kaart maar er zou dus een 1GB kaart van gemaakt kunnen worden. Persoonlijk denk ik dat je het eerst maar met 512mb moet doen Edward, die 1GB kaarten zijn wel heel erg duur als je er razend snel GDDR3 geheugen op hebt zitten :) De plaatjes zijn wel mooi maar inderdaad niet veel vernieuwend, ik vind de Doom 3 engine wel fraai maar iets te donker, de HL2 of Far Cry engine vind ik persoonlijk mooier.[/quote:1ae58b1d68] Ja dat nieuwe geheugen zal wel schreeuwend duur zijn en met 512 mb zullen we wel genoeg hebben voorlopig. En met 3dc kan veel worden bereikt. HL2 rendert alleen veel dingen niet met real time belichting zoasl Doom3 Doom3 heeft bijna op elk oppervlak realtime schadow/belichting, maar helaas dus met wat kleinere textures. Ik was ook meer onder de indruk kwa overall beeld van de HL2 engine, naar mijn idee gewoon een mooie mix tussen goede texures en ps2 belichting. [quote:1ae58b1d68="Jolt"]Hoe zit het eigenlijk met die Engine van F.E.A.R, die ziet er namelijk ook gelikt uit: Ik zou alleen niet weten welke eninge het is. Maar ziet er echt strak uit, ook in de filmpjes.[/quote:1ae58b1d68] Fear wordt gemaakt met de Monolith engine, voorheen Jupiter engine genaamd. Deze was verantwoordelijke voor Nolf1 en 2 en AVP2. Fear zier er goed uit, maar in de MPbeta die ik heb, is eigenlijk hetzelfde euvel als in Doom3 te zien, vrij lage res textures op sommige plekken.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 't lijkt mij dat bij een mp-beta de graphics op de laatste plaats komen ;) // --- Misschien zouden de makers van die D3-engine spellen eens wat minder bumpmaps moeten gebruiken ;) 't is ook opvallend hoe donker de plaatjes zijn. Alsof het onmogelijk is om een natuurlijke scene te maken. Of is dat het gevolg van het feit dat D3-engine van 'echt' licht afhankelijk is, terwijl andere engines ook nog 'ambient lighting' kennen om een ruimte helderder mee te maken ? // -- edit -- Stalker leeft en is schijnbaar 'goed genoeg' voor mp-demo's : [img:4763a400cd]http://stalker.myexp.de/ger/community/screenshots/iron_sights_igro2.jpg[/img:4763a400cd] Meer plaatjes : http://stalker.myexp.de/en/index.php?site=newscomment2.php&id=1732 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 Volgens mij kan je met de D3 engine ook geen grote area's maken, die zie je in doom III ook niet, iets wat ik wel erg mooi vind, met de Far Cry en HL2 engine kan dit wel. Je zou eigenlijk de shadow/light engine in de HL2 engine of Far Cry engine moeten drukken :) Dan krijg je de Unreal 3.0 Engine ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2005 :o Als dit werkelijk ingame is: 2days to Vegas: [img:5f2fde665d]http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200504/1114453148_0.jpg[/img:5f2fde665d] http://www.steelmonkeys.com/eng/projects_eng.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2005 [quote:11405468e3="SkinnerEd"]:o Als dit werkelijk ingame is:[/quote:11405468e3] [url=http://www.steelmonkeys.com/screenshots/dtv/dtv_6.jpg]WOW[/url] Toch maar een x800xl kopen ipv een 6600gt :lol: Zie jammer genoeg geen ETA staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2005 :o Die wagens zien er echt super uit, net echt. ben erg benieuwd naar dit spel, zal wel beste systeem eisen hebben. schaduw en detail van de personages zijn ook erg goed: [img:5714658b48]http://www.steelmonkeys.com/screenshots/dtv/dtv_12.jpg[/img:5714658b48] [img:5714658b48]http://www.steelmonkeys.com/screenshots/dtv/dtv_9.jpg[/img:5714658b48] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen