Ga naar inhoud

Geen beeld na alt-tab


Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn nieuwe computer (zie signature) heb ik het volgende probleem: wanneer ik vanuit een spel (met 800 x 600 16-bit beeld) met Alt-Tab naar windows (1024 x 768 32-bit) schakel is er niks aan de hand, maar als ik dan weer terug naar het spel ga, dan zie ik alleen de muiscursor. Het spel draait wel, want de muis veranderd soms van cursor (als je over iets beweegt waar je op kan klikken). De enige manier om dan het programma af te sluiten is met control-alt-del. Maar als ik in windows tijdelijk de instellingen ook instel op 800x600 en 16-bit kleuren, dan heb ik hetzelfde probleem... Het gaat om het spel Championship Manager '01-'02. Het ligt volgens mij niet aan het spel, want op mijn vorige computer (een celeron met windows 98) waren er geen problemen bij het switchen... Ik hoop dat ik het bij het juiste onderwerp heb gezet. Als dat niet zo is: sorry...
Link naar reactie
Oh, dus tegenwoordig is dit normaal?? Want ik vond het al raar dat ie het op mijn ouwe pc wel deed en hier niet... Maar als dit normaal is, dan maakt het niet uit. Ik probeerde het net ook met GTA3 en daar kan ik wel gewoon alt-tabben zonder problemen... Het zal wel net aan het programma liggen. Trouwens, op mijn ouwe pc kon ik weer niet alt-tabben als ik met een 3d-spel bezig was. Dus nu is dat eigenlijk omgedraaid, nou kan ik wel in 3d-spellen alt-tabben maar niet in gewone spellen... :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...