Ga naar inhoud

Monitor niet beeldvullend te krijgen!!


Aanbevolen berichten

Mijn Philips 21B monitor is niet meer beeldvullend te krijgen en er vertonen zich aan alle 4 zijden een zwarte balk van ongeveer 3 á 4 mm. Ik ben op zoek geweest naar de technische specificaties voor deze monitor maar niet te vinden. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen, kan het bijv. zo zijn door de monitor te openen en aan een potmeter te draaien? Alle suggesties zijn welkom.
Link naar reactie
[quote:c060282ca5="computer_nerdo"]in 2 woorden "monitor drivers"[/quote:c060282ca5]Dit heeft volgens mij geen donder met monitor drivers te maken. Als het verschijnsel vroeger niet optrad (bij dezelfde resolutie/refresh rates), duidt dat op veroudering van componenten of op verlopen van een instelling die misschien met een potmeter bij te regelen is. Als je nog garantie hebt, zou ik 'm laten repareren. Als je er zelf aan wilt gaan werken is het verstandig een werkplaats handboek op de kop te tikken, zodat je weet aan welke potmeter je moet draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...