Ga naar inhoud

goedkoopste DX9


Aanbevolen berichten

[quote:572e4371c3] Ati's marketing department has been very aggressive in its press conferences, going so far as to call NVIDIA's GeForce FX 5200 a "DirectX 9 decelerator" in its last press [url=http://www17.tomshardware.com/column/20030624/images/press_tour_presentation.zip]presentation.[/url] [/quote:572e4371c3] Uit het verhaal van benchmarketing op toms site (zie andere draad)
Link naar reactie
[quote:6120e610f5="hjs"][quote:6120e610f5] Ati's marketing department has been very aggressive in its press conferences, going so far as to call NVIDIA's GeForce FX 5200 a "DirectX 9 decelerator" in its last press [url=http://www17.tomshardware.com/column/20030624/images/press_tour_presentation.zip]presentation.[/url] [/quote:6120e610f5] Uit het verhaal van benchmarketing op toms site (zie andere draad)[/quote:6120e610f5] Goh zijn we een beetje anti nvidia? :wink:
Link naar reactie
beetje snelle conclusie om te trekken, HJS kaart gewoon aan dat de GeForce FX 5200 geen krachtige kaart is voor DirectX 9. dan ben je nog niet direct Anti nVidia. :roll: De GeForce FX 5200 is overigens geen verkeerde kaart vind ik. zolang je er maar niet te veel voor betaald en niet te veel van verwacht. de GeForce FX 5200 Ultra is een betere keuze. ik vraag me echter af waar de topic starter een FX heeft gezien voor 32 Euro
Link naar reactie
[quote:25a61d1f19]32 euro? Waar? [/quote:25a61d1f19] In een reclamekrantje van Computerland. Ik kan jullie echter geen type enzo geven want zonder dat ik het wist heeft een huisgenoot weer eens alle reclame weggesodemieterd. ;) [quote:25a61d1f19]Waarom wil je persee een dx9 kaart?[/quote:25a61d1f19] Het gaat me niet om de snelheid. Desnoods gebruik ik een resolutie van 640x480 ;). Maar sommige spellen krijg ik niet eens opgestart omdat ze DX9 functies gebruiken!
Link naar reactie
Wat Zjarl zegt is juist. staat ook een stukje over in de FAQ. Er zijn nog geen DirectX9 games, er zijn wel games die DirectX9 nodig hebben om op te starten maar die gebruiken nog geen DirectX 9 only features, je kan dus op dit moment net zo goed een DirectX 8 kaart kopen. 32euro voor een GeForce FX 5200 is echter wel spot goedkoop. ik kan echter niets over die aanbieding vinden op http://www.computer-land.nl/ ik ben bang dat je je vergist of dat ik het niet kan vinden op de website
Link naar reactie
[quote:4ec34f5cb0="m021"]wtf heeft gezegd dat het hier om een 5200 gaat? Ik weet niet wat voor type het is.[/quote:4ec34f5cb0] Jij zegt : [quote:4ec34f5cb0]Ik heb al een GeForceFX gezien voor 32 euro.[/quote:4ec34f5cb0] De langzaamste Geforce FX is de 5200, dus zal die ook wel het goedkoopst lijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...