Ga naar inhoud

vage kleuren in spel


Aanbevolen berichten

ik heb een (asus v9560/td) geforce fx5600. als ik het spel gta vice city wil spelen krijg ik een probleem. bij het begin gaat het goe dmaar na 2 minuten spelen word het beeld heel vreemd er komen allemaal kleuren vlakken op me beeld dus je kan niet meer goed spelen. je ziet dan alles heel vaag. maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen. :roll:
Link naar reactie
hij word niet te warm. ik heb de pc net en bij 3 games doet hij het niet alleen bij deze. en bij vrienden met een adere pc doet hij het wel. ben vandaag terug naar de weinkel gegaan en hij is daar getest. en daar zeggen ze dat de kaart geod werkt. maar nog steeds heb ik mijn probleem en snap dr echt niets van.
Link naar reactie
GTA Vice City v1.1 Patch Monday May 19, 2003 post a comment: 75 total Description This is a small patch for GTA Vice City that fixes a graphic corruption issue. If you are not having problems with graphics in GTA Vice City, do not install this patch. Grand Theft Auto: Vice City "Graphic Corruption Fix" ----------------------------------------------------------------------------------------------------- *** Users who DO NOT have this corruption NEED NOT apply this patch *** ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Contents: Zip file "Vicepatch_11.zip" containing: - ViceCity_Patch_11.exe - ReadmeNOW.txt (this file) te vinden op: http://www.megagames.com/news/html/patches/gtavicecityv11patch.shtml succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...