Ga naar inhoud

Geforce 2 MX200 Overclocken


Aanbevolen berichten

[quote:960a602232="gerben"]Ik denk dat dit pure verspilling van tijd en energie is. Dit ding is zo verouderd, dat vrijwel alles wat er nu te koop is, stukken beter is.[/quote:960a602232]ik vind dit dus onzin. overklokken is toch een hobby????? en je kan er een aardige winst mee halen hoor. ik haalde met mij geforce 2 mx 32 mb ook een klok van 235/205 (die normaal op 175/166 draaid) dit merkte je dus echt wel in spellen. maar lees inderdaad het faq van RD ff in het videokaarten forum
Link naar reactie
[quote:186834f015="Hu'uruun"]Euhm, een Geforce 2 MX 200 is erg trage kaart. Nauwelijks beter, of zelfs slechter, dan een TNT2, dacht ik. Dus zal het echt weinig effect hebben.[/quote:186834f015]echt? is die mx200 zo slecht :o toen ik die gewone mx kocht, was dat echt een super kaart, later kwam er de mx200 en de mx400. ik wist alleen dat de mx200 slechter was dan de gewone mx en dat de mx400 weer iets beter was. maar dat de 200 zoveel slechter was wist ik niet
Link naar reactie
[quote="zjarl"][quote:a73137cc4c="Hu'uruun"] toen ik die gewone mx kocht, was dat echt een super kaart, later kwam er de mx200 en de mx400.[/quote:a73137cc4c] Iets waar MX bijstaat is IMO nooit een superkaart.. tenminste niet als je veel games speelt. Je had toen beter voor de GTS/PRO/Ti/Ultra kunnen gaan.
Link naar reactie
[quote:ccb21bfeee="hjs"]Was je toen niet goed op de hoogte ;) de MX is altijd een budget kaart geweest.[/quote:ccb21bfeee]haha, ja dat klopt wel hé, zat toen nog niet op dit forum. maar oke het is al bijna 3 jaar geleden :o en toen heb ik er echt veel geld aan uit gegeven (vond ik toen dan) 450 gulden, daar kun je nu een radeon 9700 voor kopen.
Link naar reactie
[quote:aa17dbda5a="zjarl"][quote:aa17dbda5a="Hu'uruun"]Euhm, een Geforce 2 MX 200 is erg trage kaart. Nauwelijks beter, of zelfs slechter, dan een TNT2, dacht ik. Dus zal het echt weinig effect hebben.[/quote:aa17dbda5a]echt? is die mx200 zo slecht :o toen ik die gewone mx kocht, was dat echt een super kaart, later kwam er de mx200 en de mx400. ik wist alleen dat de mx200 slechter was dan de gewone mx en dat de mx400 weer iets beter was. maar dat de 200 zoveel slechter was wist ik niet[/quote:aa17dbda5a] De GeForce 2 MX 200 is aanmerkelijk slechter dan de gewone GeForce 2 MX en de GeForce 2 MX 400 de GeForce 2 MX was al een gehandicapte GeForce 2 GTS (zoals hierboven al opgemerkt) de MX 200 is weer een gecastereerde GeForce 2 MX. de MX 200 is 64bits ipv 128bits en draait op lagere core snelheid. Deze handicap maken de kaart erg ongeschikt voor overklokken. het overklokken verhelpt de rete trage 64bits bus het feit dat de MX slechts 2 pipelines heeft. ik ben het dus met Gerben eens dat het zonde van je tijd is om eem MX 200 over te klokken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...