Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Je kan wel Red Alert 2 spelen. Dat is trouwens ook een veel beter spel. betere Gameplay. Systeemeisen generals: Minimum: Windows 98/ME/2000/XP DirectX 8.1 Intel Pentium 1000 MHZ 128 MB RAM 1.2 GB Hard Disk Space 4X CD-ROM 64 MB Grafische kaart Aanbevolen: Windows 98/ME/2000/XP DirectX 8.1 Intel Pentuim 2000 MHZ >256 MB Ram 1.4 GB Hard Disk Space 8X CD-ROM 64 MB Grafische kaart Zeg maar dag met je handje... :lol:
Link naar reactie
[quote:97a33baba6="scarry harry"]je kan ook even achterop de hoes van het spel kijken en dan de minimale systeemvereisten vergelijken met dat van jou systeempje. Ofe heb je een gebrande :wink: cd-rom ?[/quote:97a33baba6] is ook op internet te vinde :wink: je hebt volges de minimale systeem eisen een 800 mhz cpu nodig een Gforce 2 of hoger en volges mij 256 mb geheugen
Link naar reactie
Minimum eis is een 32 MB videokaart anders start ie niet eens op. Zoals de anderen al aangeven, heb je ook een processor van minimaal 1 GHz nodig. Dat is dan ook het minimum. Alvs : effe off topic. Generals heeft een veel betere gameplay dan RA2 en is ook realistischer (kwa wapens etc..) En ja : om het goed te spelen (zonder cheats) moet je strategisch inzicht hebben om hem te spelen, het spel heet niet voor niemendal The GENERALS :wink: :P :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...