Ga naar inhoud

agp-slot shuttle


Aanbevolen berichten

Mijn systeem bestaat uit een Shuttle met een mobo FS51. Nu wil ik in het agp slot een vidoekaart Abit fx 5200 stoppen, maar het moederbord herkent dit niet. De kaart is goed. Getest op een andere computer. Andere videokaart in Shuttle doet het ook niet. In bios ook van alles ingesteld, nog steeds niets. Kan het zijn dat het agp slot defect is? Of is er wat anders aan de hand?? :x :x
Link naar reactie
[quote:a8d00b976b="OmePeter"]Bedankt voor de snelle reactie. De onderstaande link is welliswaar duits maar de site is zeer goed. http://www.spacewalker.com/german/ss51g.htm#oben[/quote:a8d00b976b]Daar staat een MicroATX moederbord voor de barebone die daar staat, heb jij een barebone :-? Heb je in het BIOS je onboard video uitgezet?
Link naar reactie
In de handleing en op internet heb ik niets kunnen vinden. Wat ik ook in de bios instel aangaande het AGP slot mijn vidoekaart wordt niet herkent.De computer blijft opstarten met de video on board. Als ik dit in de bios uitzet heb ik helemaal geen beeld meer. En dit is weer lastig te herstellen met een "clear CMOS". Wat ik wel gedaan heb is de nieuwste bios er op gezet, misschien ligt het daaraan??
Link naar reactie
In de BIOS kan je aangeven welke videokaart als eerste moet opstarten (PCI/AGP/onboard): zorg ervoor dat AGP als eerste geinitialiseerd wordt. Een tweede vereiste is de hoeveelheid shared memory voor de onboard videokaart uit te schakelen of te verminderen tot 0 MB. Probeer eens dit, want ik heb ook een Shuttle barebone (SK41G).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...