Ga naar inhoud

Radeon 9800 pro, welk merk ?


Aanbevolen berichten

Yeps.. dat lijkt me wel als ik zo lees wat er allemaal in zit, aleen 1,5 jaar zonder rust is niet waar. net had je het nog over probelmen met je Radeon 256 :) De Radeon 9800 PRO vreet nog wel 55 a 60 watt extra stroom. Ik zou gewoon de radeon 9800 PRO kopen en als alles toch onstabiel word dan kan je altijd nog een Antec True power 480watt voeding kopen. Duur maar erg goed. (heb er zelf ook een)
Link naar reactie
[quote:f00114cd8b]aleen 1,5 jaar zonder rust is niet waar. net had je het nog over probelmen met je Radeon 256 [/quote:f00114cd8b] wanneer die vidkaart oververhit raakt reboot m'n pc, maar die staat ingesteld om automatich na reboot weer verder te gaan waar die mee bezig was. en die kaart heb ik ook al langer dan 1,5 jaar :) en zolang ik geen spellen speel, of zware grafishe programma's draai zijn er geen problemen. maar pas na installatie van de nieuwe kaart kan je zien of de voeding genoeg is of niet. en zolang het om de prestaties van mijn pc gaat komt de prijs op de 2e plaats. 'k spaar wel een maandje langer ;)
Link naar reactie
Wilde bij paradigit de conect 3d 9800 pro gaan halen (439,-). Ben alleen benieuwd naar de herrie dat zo'n apparaat maakt. Kan er op zo'n kaart ook een andere koeling op zoiets als ik eerder las met die zahlman koeler op een club3d? Of valt het wel mee het geluid met een connect3d? Ik heb nu een 400W voeding van Q-tec, is dat voldoende voor een 9800PRO? thnx
Link naar reactie
Ik weet niet hoe stil jij je computer wilt hebben. Ik hoor hem iig niet bovenuit mijn processor koeler (boxed-koeler) uitkomen. Een Zalman koeler heeft geen fan erop zitten en zal dus zeker stiller zijn. Ik heb geen 9800, maar de 9700 en de 9800 van de club-3D lijken heel erg op elkaar dus ik neem aan dat ze dezelfde hoeveelheid geluid zullen produceren. Q-tec is geen super merk dus als de voltages teveel afwijken kan dit wel voor problemen zorgen. Ik heb echter ook deze voeding en heb er geen problemen mee.
Link naar reactie
De connect-3d gebruitk een standaard ATI cooler, echt veel lawaai maakt die niet. Je kan zonder enig probleem een Zalman ZM80A-HP erop zetten, ik heb dat ook gedaan op mijn Connect-3d radeon 9700. wat je voeding betreft. gewoon uitproberen, als je systeem onstabiel blijkt kan je altijd nog een andere voeding aanschaffen.
Link naar reactie
de hoeveelheid herrie maakt my niet veel uit. zoals ik al zei, ik heb er 12 fan's inzitten, evenals de HDD koelers. Ik ben zo gewend aan het geluid, dat ik zonder niet eens meer kan slapen ( pc staat 40 cm van m'n kussen af ) heb alleen wel eens zitten nadenken om alles H2O-koeling te maken, maar dat valt niet mee om dit ook via 6 HDD's te laten lopen. en ik wil er liever niet zelf aan knutselen. zoalang de koeling maar goed genoeg is om op een hete dag nog intens gebruikt te maken, vindt ik het al best.
Link naar reactie
alle antwoorden zijn allang gegeven :roll: . ik weet niet waarom jij voor die hercules gaat? goeie site? mooi? allemaal BS. alleen goeie koeling, maar dit verschild per kaart en hoeft dus niet alleen aan de koeling te liggen. conclusie: geld teveel of wil je mooie kaart, omdat je plexiglas ruitje hebt aan de zijkant, ga dan voor de hercules alle andere, neem gewoon de goedkoopste die er is is trouwens ook al een "redelijk"oud topic, vorige ook al cL10 :x
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...