Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic - Deel 8b =-


Aanbevolen berichten

Kortom Edward is blij met ze kaartje :grin: Ik vind die overklok erg goed, dat is voorbij de Ti4600 specs. Dadelijk ga je daar wel overheen met je Ti4600. die staat overigens al op de site van Informatique. Heb je daar al een "Pre-order" staan? Wat vind je nu van de RV250 specs? zie radeon topic? Valt me een beetje van je tegen dat je daar niet op heb gereageerd :sad:
Link naar reactie
  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

Ik hoop niet dat de vraag al ergens in dit topic is gesteld, ik had geen tijd/zin om het hele topic door te lezen, maar goed. Even een vraag: Is een G-force 4 MX met 64MB DDR beter dan de Ati Radeon 7500? Ik heb de knoop namelijk nog niet doorgehakt om die 7500 te kopen, ben een enorme twijfelaar. Maargoed, kan iemand mij hier iets zinnigs over zeggen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
JA de Geforce 4 MX 440 is sneller dan de Radeon 7500 in 3d. De 2d beeld scherpte is net zo goed als die van de Radeon. en beter dan de GeForce 2 en 3. De GeForce 4 MX 440 is in zijn prijsklasse de beste keuze. Ik heb er inmiddels meerdere gezien en 1 geinstaleerd (ik heb ook ervaring met de R7500) en ik moet zeggen dat het een erg goede kaart is.
Link naar reactie
Er zit niet zo veel verschil tussen de meeste kaarten. De Abit heb ik alleen gezien op CeBit 2002 en die zag er netjes uit. Ik heb de Leadtek GeForce 4 MX 440 geinstaleerd. deze is niet duur en erg goed te overklokken. De Leadtek werkt overigens niet goed onder windows 98 op een ESC moederbord met een SIS chipset. In wat voor pc ga je die Kaart plaatsen?
Link naar reactie
[quote:b824b32bb1] Op 17-03-2002 14:14, schreef GeForce Mike: Kortom Edward is blij met ze kaartje :grin: Ik vind die overklok erg goed, dat is voorbij de Ti4600 specs. Dadelijk ga je daar wel overheen met je Ti4600. die staat overigens al op de site van Informatique. Heb je daar al een "Pre-order" staan? Wat vind je nu van de RV250 specs? zie radeon topic? Valt me een beetje van je tegen dat je daar niet op heb gereageerd :sad: [/quote:b824b32bb1] Edit WTF, al m'n tekst weg, gloeiende$#3 daar heb ik 10 min over getypt :sad: Waarom werken die cookies niet automatisch? Maar goed daar gaan we weer :wink: , de cores van de Ti4400's zullen waarschijnlijk wel de dezelfde rating hebben als de 4600's en de zelfde voltage dus die zullen dezelfde overklok halen. Toch denk ik dat ruim 100mhz meer mem. van de 4600 op hoge res. en fsaa zeker nog wel wat uit maken. Ik krijg dinsdag m'n Visiontek GF4Ti4600 uit de UK, die kreeg erg goede recenties op nvnewsnet's forum, gem. overklok 330/740. Ik hoop dat nVidia in de toekomst hun drivers uitbreiden met de mogelijkheid om te kiezen voor de "traditionele" vorm van aniso, of die RIP mapping zoals die van ATI, met een kleinere hit. Het zou leuk zijn als dat mogelijk is met de hardware. Ik zal ze daarover eens mailen, al is de kans natuurlijk groot dat ze dat allang overwogen hebben. Ik heb nog geen tijd gehad om op de RV250 te reageren, want al m'n aandacht gaat ff uit naar het testen van m'n GF4. Maar op het 1e gezicht lijkt het een "opgeschroefde" R8500, dat hoeft natuurlijk niet slecht te zijn, maar ik hoopte stiekem op een verbeterde HyperZ, FSAA en een wat sterkere T&L-engine. Nu kan dat nog worden aangekondigd dus wie weet. [ Dit Bericht is bewerkt door: SkinnerEd op 2002-03-17 15:08 ]
Link naar reactie
[b:aa9fce4808]Knopper[/b:aa9fce4808] Een GeForce 4 MX 440 zal geen probleem zijn in jou pc. Ik denkd at je een juiste keus maakt met die kaart. Upgraden van je Mobo+CPU+MEM kan tegenwoordig ook al voor niet al te veel geld. maar dan moet je eerst nog wat kranten wijken lopen :wink: [b:aa9fce4808]Edward[/b:aa9fce4808] Wat ga je met je Leadtek GeForce 4 ti 4400 doen als je visiontek binnen is? Mooie score in 3dmark2001 ja. alleen niet echt verassend. :grin:
Link naar reactie
[quote:fd8cbdb10c] Op 17-03-2002 16:31, schreef BA: LOL, heb jij je gedachten ook laten verleiden naar de aankoop van een GF4? :grin: [/quote:fd8cbdb10c] :lol: idd.. nadat ik de GeForce 4 ti in actie heb gezien op CeBit 2002 vind ik hem wel een stuk itteresanter. Niet dat ik ontevreden ben met me GeForce 3 maar een aanbieding van een GeForce 4 ti 4400 sla ik niet af. Hij kost bij Informatique € 440,- dus Edward wat moet jij er voor hebben?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...