Ga naar inhoud

-= Geforce 4 topic - deel 3 =-


Aanbevolen berichten

[quote:01ca107783] Op 06-02-2002 17:27, schreef BA: Idd raar dat ze verschillende kloksnelheden gebruiken. Zou dit ook een indicatie zijn voor de overklokbaarheid? BTW, mag jij de pc's op je werk zomaar verbouwen Edward?? [/quote:01ca107783] Ja wie weet, het kunnen ook fouten zij hoor, er wordt wel vaker later het e.e.a. bijgesteld, misschien wilde nV eerst op 325 of 330 draaien maar is dat later pas bijgesteld en is het nog niet aangepast op de site. Er staat bij ons op de kamer een standalone, waar wel aan gerommeld mag worden, wat ik zeer ter harte neem :smile:
Link naar reactie
  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

Ik ben ff een avondje druk kom ik online meteen een topic met zo'n 45 repley's erin erbij.... met bijna geen inhoud uiteraard. Ik heb nog niet zo veel reviews gelezen. druk druk druk (ben bezig met aanschaf van een nieuwbouw woning samen met me vriendin). Maar wat ik tot nu toe kan zeggen is dat het een mooi snel kaartje is en hij sneller is dan dat ik dacht. wel jammer dat ie geen 100% directX 8.1 is (geen ps 1.4) en dat de Aniso qua preformance tegenvalt. wat ik opvallend vond was dit (bij anandtech): [quote:33b4eeef19]You have to give credit where it's due and in this case the recipients should be NVIDIA's very talented group of engineers. They have consistently been producing new graphics parts in record times; NVIDIA was so ahead of schedule in fact that they could have released their newest GPU, the NV25, last December. The Santa Clara based company was on track to release the NV25 in December but held off in order to prevent cannibalizing sales of their GeForce3 line that was doing so very well. More recently you've undoubtedly noticed the apparent lack of GeForce3 Ti 500 cards in the market. Board manufacturers have been complaining about Ti 500 chip shortages and even AMD had problems outfitting their last run of high-performance test systems with GeForce3 Ti 500 cards. It's no coincidence that the GeForce3 Ti 500 has been slowly fading away and it just happens to be near the release of NVIDIA's next-generation graphics cores.[/quote:33b4eeef19] ALs dit waar is dan zullen de Geforce 4 planken veel eerder in de schappen liggen dan de Geforce 3 vorig jaar. want dat was een ramp, dat wachten.
Link naar reactie
[img:5cabb81e1c]http://www.tweaktown.com/downloads/a250ultra_small01.jpg[/img:5cabb81e1c] [img:5cabb81e1c]http://www.tweaktown.com/downloads/a250ultra_small02.jpg[/img:5cabb81e1c] Echt wat voor slashhead, kan ie nog eens al starend naar deze kaart aan vroeger denken, aan zijn V5 :razz: _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3924]Mijn PC[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: hjs op 2002-02-07 09:52 ]
Link naar reactie
[quote:e17527ab53] Op 07-02-2002 10:15, schreef SkinnerEd: Djeez wat een ding is dat, volgens mij betaal je je al blauw aan verzendkosten! [/quote:e17527ab53] En je moet kijken of je wel genoeg speling hebt tussen de bovenkant van je agp kaart en de kast :lol: Wel weer lekker ouderwets Leadtek, zij hadden toch ook die mooie tnt2-ultra kaarten met koelribben op de achterkant? Nee dus, dat was Gigabyte :sad: [img:e17527ab53]http://www.hothardware.com/reviews/images/GA660&Phantom/Plus/660plusthmb.jpg[/img:e17527ab53][img:e17527ab53]http://www.hothardware.com/reviews/images/GA660&Phantom/GA660Brdbackthmb.jpg[/img:e17527ab53] _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3924]Mijn PC[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: hjs op 2002-02-07 10:48 ]
Link naar reactie
[quote:679a5f8446] Op 07-02-2002 10:57, schreef hjs: Wil je de leadtek echt groot zien? [url=http://www.3dgpu.com/misc_images/a2502.jpg]Link[/url] er zit een of ander vaag roosterje op de fans. Maar het beste lijkt me gewoon beide fans eraf en een 80 of 92 mm fan erop schroeven :smile: moet je wel net het geluk hebben dat je schroeven in zo'n gleufje vallen :razz: [/quote:679a5f8446] Die Leadtek plank is wel heel erg extreem. :grin: Ik ben benieuwd hoever je die wel niet kan overklokken. Iemand al reviews tegengekomen waar ze de GF4 hebben overgeklokt?
Link naar reactie
Hey even wat anders, heeft 1 van jullie wel eens een groene Athlon XP gezien? Ik heb er ooit eens 1 op inet zien staan, maar ik dacht dat ze nu nog steeds dat bruine kleurtje hadden? Ik was tenminste best verbaasd toen ik hem uit de verpakking haalde. Die lui bij Eynstein hebban dat unlocken aardig onder de knie trouwens, het zag er netjes uit :smile:
Link naar reactie
[quote:03092ae7c7] Op 07-02-2002 15:28, schreef BA: Hey even wat anders, heeft 1 van jullie wel eens een groene Athlon XP gezien? Ik heb er ooit eens 1 op inet zien staan, maar ik dacht dat ze nu nog steeds dat bruine kleurtje hadden? Ik was tenminste best verbaasd toen ik hem uit de verpakking haalde. Die lui bij Eynstein hebban dat unlocken aardig onder de knie trouwens, het zag er netjes uit :smile: [/quote:03092ae7c7] Ik heb de foto ook wel eens zien staan. Wat heb je binnen? Gaven ze nog advies welke je het beste kon laten unlocken? Mij raden ze de 1600+ aan (welke nu op 1800+ draait 11.5*133 fsb opfokken komt wel eens) Ik heb trouwens mijn cpu niet bekeken, alles zat in de kast gebouwd dus ik ga echt niet de koeler eraf halen :wink: Jij bent dus ook bekeerd tot Noud? Niet mijn schuld toch?
Link naar reactie
Nee niet jou schuld :wink: Hun zijn volgens mij de enige die AXP's unlocken, en voor de meerprijs bij hun ga ik zelf de spullen niet halen, en zitten kloten. Enige nadeel is dat hun: -Geen Alpha 8045's hebben -Geen Epox 8KHA+ mobo's hebben. Die heb ik dus bij CompTech World vandaan. (goedkoopste in de pricewatch :grin: ) Nadeel alles is weer dat de levering bij hun niet echt opschiet, maargoed, ik heb toch pas maandag weer een videokaart, een oude die bij mijn ouders ligt. Ik heb een AXP 1800+ besteld, met unlocking, verder geen advies, maar daar heb ik ook niet om gevraagd. Zou die groene soms een nieuwe stepping zijn? Het serienummer begint wel met een letter, en volgens de fabels zou hij dan supergoed te OC'en zijn :grin:
Link naar reactie
Mijn inziens is het Epox board de beste overclocker, omdat: -Ze een PCI 1/5 divider hebben, je kan dus de FSB op 166 MHz zetten zonder dat je PCI kaarten er last van hebben. -Ze hebben een mem 3/4 divider, dus als je mem de 166 MHz niet haalt, kan je die altijd nog aan zetten. MP settings zitten er eigenlijk altijd wel op, en FSB verhogen in stappen van 1 kunnen ook bijna alle mobo's ondertussen wel. Alleen heb ik op het geheugen moeten bezuinigen, 300 Euro voor 512MB corsair werd me toch even te gek. Dus waarschijnlijk haalt het mem de 166 MHz FSB niet. Als dat niet zo is kan ik altijd nog de 3/4 divider inzetten :grin: Alleen heb je dan verlies doordat de FSB en mem niet synchroon lopen. Er zijn dus ook al mensen die stabiel een FSB over de 200 (400) MHz draaien :smile: Overigens weet ik niet of je een aparte bios voor die 3/4 divider nodig heb, maar dat vis ik nog wel even uit. En last but not least, die Epox boards zijn vanzichzelf al heel erg snel :smile:
Link naar reactie
[quote:659a51b6c3] Op 07-02-2002 15:28, schreef BA: Hey even wat anders, heeft 1 van jullie wel eens een groene Athlon XP gezien? Ik heb er ooit eens 1 op inet zien staan, maar ik dacht dat ze nu nog steeds dat bruine kleurtje hadden? Ik was tenminste best verbaasd toen ik hem uit de verpakking haalde. Die lui bij Eynstein hebban dat unlocken aardig onder de knie trouwens, het zag er netjes uit :smile: [/quote:659a51b6c3] ik heb er wel 10 gezien :grin: mijn vaste leverancier http://www.wintelco.nl had ze liggen. allemaal athlon XP1700+ in een rekje. zag er inderdaad wel appart uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...