Ga naar inhoud

input video zonder speciale kaart????


Aanbevolen berichten

Jah, gewoon downloaden, van een cd-tje kopieren, op floppies zippen.. Als je bedoelt: "Hoe kan ik video capturen zonder capture kaart" dan is het antwoord simpel: Dit is niet mogelijk. Mocht je een DV met firewire aansluiting hebben dan moet je een firewire aansluiting hebben op je PC. SB Audigy eigenaars zijn natuurlijk mazzelaars, want daar zitie standaard op. [ Dit Bericht is bewerkt door: dominicbout op 2002-01-18 16:01 ]
Link naar reactie
Wat ik uit jou vraag begrijp wil jeje digitale filmcamera op je USB aansluiten, en zo naar je HD kopieren? Volgens mij kan dat, alhoewel veel digitale filmcamera's ook support voor Firewire hebben. Als je capturen wil zal je een speciale kaart nodig hebben. En trouwens, mensen zitten hier voor hun eigen lol, dus iets beleefdere reacties kunnen ook wel! _________________ TB 1GHz@1.2GHz 1.8V 512MB @150 mhz ABIT KT7A ATI Radeon 8500 Retail 283/300 [ Dit Bericht is bewerkt door: BA op 2002-01-19 14:32 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...