Ga naar inhoud

Overbodige Voeding Kabels


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een nieuwe voeding gekocht alleen daar zitten heel veel kabels aan die ik niet gebruik en dus veel ruimte in beslag nemen. Nu is mijn vraag of ik de voeding kan openen en dan alle kabels die ik niet gebruik daar los kan halen?? Uiteraard vervalt dan me garantie. maar kan ik dat zonder problemen doen zodat er bijvoorbeeld niet te veel spanning over andere kabels loopt ofzo?? Het is de antec earthwatts 650 Watt mvg, Mark
Link naar reactie
Je kan'm ook omruilen misschien? er zijn namelijk voedignen waarbij je de kabels er los bij krijgt. die verbind je dan dmv pluggen. Ik zou hem niet open maken als ik jou was. Anders kun je ze misschien netjes bij elkaar binden? dat heb ik zelf ook gedaan. Ik heb nog net een beetje ruimte boven de voeding waar ze nu netjes aan de zijkant van mijn kast vast zitten met van die ti-ribs.
Link naar reactie
Ik heb hem bij alternate gekocht dus omruile zit er denk niet in :? Me oude voeding was al een stuk kleiner en die had veel minder kabels deze voeding heeft maar 2 cm ruimte tussen de voeding en de DVD. maar ik heb alle ook opgebonden alleen nu is het dus nog 1 grote bos en daardoor is het nog een stuk warmer in me kast door de slechte doorstroming
Link naar reactie
Waarom niet? je kan toch een RMA aanvragen? hoe lang heb je die voeding? En anders..Sja... Als je echt zeker weet dat je die kabels niet nodig hebt? Maar dan nog zou ik de voeding niet open schroeven. Ik zou zou de kabels dan op een 3 a 4 cm afstand van de voeding domweg afknippen en met tape afplakken. Op die manier kun je namelijk altijd weer een kabel er aan maken in geval je er later toch een nodig blijkt te hebben. Noem het maar een gecontroleerde sloping :lol:
Link naar reactie
[quote:f628eff55d="Lange Pier"]Een trekbandje erom heen en verstoppen is een 5,25" bay? Heb er ook 10 te veel en er zo geen last van.[/quote:f628eff55d] Dat lijkt me inderdaad de simpelste en verstandigste oplossing. Dan heb je er toch geen last van... Nee, voedingen terug sturen alsof ze kapot zijn omdat je de verkeerde gekozen hebt.. Tenzij je hem op afstand gekocht is en het nog geen 7 dagen geleden is dat je hem ontvangen hebt, dan mag je hem terugsturen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...