Ga naar inhoud

Wasmachines Bosch Problemen


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb een bosch wasmachine. als ik de wasmachine op centrifugeren in stel, hoor ik de pomp niet meer draaien! dit is de 1e probleem. 2de probleem is als ik de wasmachine op centrifigeren in stel komt op de display 11 minuten te staan tot 6 minuten gaat het goed en van 6 minuten springt het naar 0 minuten? graag wou ik van jullie hier een oplossing alvast bedankt casper.
Link naar reactie
Graag het type nummer zoals in de deurrand staat. Pompt de machine het water wel weg als je alleen voor afpompen kiest (voor zover dit programma aanwezig is) of in het normale spoel programma? Als het water niet afgepompt word voor en tijdens het centrifugeren mag de machine ook niet gaan centrifugeren. Controleer de pomp op voorhand op verstopping en het wel soepel kunnen draaien van het schoepje in beide richtingen.
Link naar reactie
hallo, tpye nummer is wf0140anl / 01 fd 8111 700 234 koolborstels waren 15mm en deze ook vervangen. ik heb de dop van de pomp los gekregen. zat een beugel tussen vast, dus kon niet draaien.( deze is verwijderd en is opgelost) maar ik heb nog steed de probleem dat die van 5/6 minuten na 0 springt mvg casper
Link naar reactie
hij pompt het wel leeg. en centrifugureert ook! de pomp klacht is opgelost. (maar de probleem is ) maar hij springt van de tijd af . als ik namelijk op centrifugereen instel , komt er 11 minuten te staan . en dan gaat het tot 5 minuten goed en da verspringt die naar 0 minuten,
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...