Ga naar inhoud

indesit iwc 7145


Aanbevolen berichten

automaat start niet, en het rode deurslot lampje gaat branden. deur vergrendeld prima klikt goed en zit dan ook op slot. na dat die een tijd uit stond, wou die wel centrifugeren, toen ik daarna een was programma wou starten pakte die een beetje water, trommel ging draaien, na ongeveer 2 min gingen echt alle lampjes knipperen. ik dacht dat het 2 de ventiel niet open ging, spoelen zijn goed. maar ik krijg hem nu niet meer aan zo dat ik niet de spaning van de ventielen kan meten. hij doet het nu weer zo als regel 1, deur slot lampje knippert. wie kan mij helpen?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...
  • 6 maanden later...
  • 2 jaren later...
Beste Harry Het groene 2hr vertraging lampje (bovenste van verticale rij) blijft branden. Als ik de start knop 3sec.Inhoud krijg ik een melding Het Start led blijft rood knipperen samen met het onderste (9hr) Groen led. Vergrendeling klikt maar programma start niet door. Heb stekkers al gecontroleerd. Ok Graag advies
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Beste harry, Automaat start niet. Lampje met 3 uur (uitgesteld wassen) blijft branden, deze is niet van z'n plek te krijgen met de hier voor bedoelde knop (gaat dus niet naar 6, 9, 12 uur etc.). Ook stekker 1 min. eruit en weer er in lukt niet. Dan floept het lampje met 3 uur weer aan. Dank alvast voor de hulp!!
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...