Ga naar inhoud

Gigabyte: GA 8S648FX of CPU defect?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb hier een PC die plotseling geen beeld meer geeft. Het lijkt nu aan het mobo te liggen. Eerst denk je natuurlijk aan de videokaart, maar het moederbord van Gigabyte: GA 8S648FX lijkt het probleem te zijn. De fan's draaien wel, maar geen enkel verder teken van enig leven: geen piepje, niks, zelfs als je het geheugen eruit haalt geen piepjes. Andere voeding aangesloten (getest), zelfde resultaat, zou dit moederbord of CPU defect kunnen zijn? Ik kom zo geen stap verder en eerlijk gezegd weet ik het nu ook niet meer. Heeft iemand nog een tip of suggesties?
Link naar reactie
Ik heb alles losgenomen (incl. USB bedrading) van het Mobo en deze gereset door de batterij te verwijderen en de BIOS reset jumper gebruikt. Nog steeds is er geen enkel piepje te ontlokken uit de speaker. De CPU wordt nog wel warm (als dat tenminste wat zegt). Er zijn geen lekkende condensatoren (Elco's) op het Mobo te zien. Deze zien er goed uit. Ik heb geen pijlen meer op mijn boog... :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...