Ga naar inhoud

Temperatuur core2 duo na overklokken


Aanbevolen berichten

Over de temperatuur zelf, kan ik niet veel zeggen. De sensors waarmee dat wordt gemeten zijn over het algemeen niet erg nauwkeurig. Je had 'm gestressed. Met welke applicatie? Bijvoorbeeld [url=http://www.sisoftware.co.uk/index.html?dir=dload&location=sware_dl_all&langx=en&a=]Sandra Lite[/url] heeft een Burn-in Wizard waarmee je kunt checken hoe stabiel je PC draait. Zolang je PC nog goed door deze test komt, zijn je temperaturen nog niet te hoog. Je nieuwe PC heeft toch neem ik aan op zijn minst aan de achterkant van je behuizing, een uitblazende casefan. Als het een Tower Model is, bedoel ik onder de voeding.
Link naar reactie
Ik heb in de zijkant zelf een aanzuigende fan gezet, die ik regel met een aparte fancontroller, daarnaasr heb ik natuurlijk een outlet onder mijn voeding. Bovendien heb ik de cooler van mijn cpu niet op de fancontrol van het mobo aangesloten (bij het opstarten stond mijn ventilator stil vanwege de lage T) maar op een systemfan van het mobo(draait continu). Stressen heb ik gedaan met orthos( 1/2 uurtje).
Link naar reactie
[quote:e0dd2be79a="Japie III"]Poeh die van mij die is nog nooit de 40 gepasseerd.... Standaard 25.... Behalve als het op deze zolderkamer over de 30 graden is.....[/quote:e0dd2be79a] Vertrouw daar maar niet teveel op. Stel je kamer temp is 23 graden dan is jouw cpu ECHT GEEN 25 graden. cpu is heter dan je cpu koelblok, en voel die maar eens. Die zal warmer aanvoelen dan je lichaams temp. Dat dat op je monitor staat is wat anders. Mijn bios gaf eens aan -55 graden. En er zat toch echt een lucht koeler op. :D ------------ Zou hem onder de 65 graden houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...