Ga naar inhoud

Hoe snel is dit?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb in een vlaag van koopverslaving een laptop gekocht zonder eerst na te denken. Nu vraag ik me af hoe snel dat dat ding is. Ik heb het nog niet kunnen testen, want hij wordt pas volgende week geleverd. Het is een Acer AS5672WLMi en er zit een Intel Core Duo 1660 MHz in met 1GB DDRII Met wat kan ik dit vergelijken?? AMD X2 5000+ ofzo? of trager of sneller? Of mischien maar met een Sempron 3000+ ??? Wie weet dit? Dank u
Link naar reactie
[quote:b0760fea4f="eduard33"]misschien kun je er 3dmark 06 of 03 op zetten? kun je aan de hand daarvan zien hoe snel dat ding is in vergelijking met iets anders. maar waarschijnlijk minder snel dan de tijd die het je koste om dat ding te kopen :wink:[/quote:b0760fea4f]Ik heb het nog niet kunnen testen, want hij wordt pas volgende week geleverd
Link naar reactie
[quote:f40a6a40cb="eduard33"]misschien kun je er 3dmark 06 of 03 op zetten? kun je aan de hand daarvan zien hoe snel dat ding is in vergelijking met iets anders. maar waarschijnlijk minder snel dan de tijd die het je koste om dat ding te kopen :wink:[/quote:f40a6a40cb] haha, ja meteen op de pijnbank dat ding :D daar hou ik van! Ik zal wel een benchmark posten, maar laat dat overclocken effe zitten Thnx!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...