Ga naar inhoud

nieuwe behuizing


Aanbevolen berichten

goede avond ik ben toe aan een nieuw case en dacht deze is wel leuk heb wat filmpjes op you tube gezien en het zag er leuk uit omdat ik hier vaak rond kijk wou ik jullie vragen wat jullie hiervan vinden hoe is de ruimte? wat ius de prijs kwaliteit de airflow hier noem ik een paar dingen je hebt deze ook met watercooling set wat mij ook wel leuk leek. [/img][url]http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=8148[/url]
Link naar reactie
Schijnt wel een aardige kast te zijn. Mij veel te duur, maar goed. http://www.hardwarewarriors.com/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=27 "The Armor is almost completely silent and offers great airflow. I am a quiet case junkie and it more than appeased me. Despite not having a test rig, I will still assert that this case will do well as a gaming chassis as it has enough fans to almost hover in place. If you are into case lights, the blue LED's on the two 120mm are certainly bright and illuminate the case quiet effectively."
Link naar reactie
Tussen al die freaks is het wel eens moeilijk iets te vragen voor een "gewoon" systeem... De pc die je nu hebt kan nog zoveel !!! onder XP met niet al te nieuwe spellen en programma's mag je nog best wel trots zijn op je specs vind ik !! Menigeen zou hem graag hebben.... al is ie op papier niet meer zoveel waard in harde euries..... da's nou eenmaal het effect van onze maatschappij waar we ons allemaal gek laten maken met stapsgewijs sneller beter en uitgebreider... daarom blijft onze (freaks) hobby mooi, maar we moeten niet vergeten dat dat wat we hier afbranden als "oud" een jaar of 3 geleden ook nog in ons huis stond........ :-?
Link naar reactie
eind dit jaar komt er een nieuw systeem van 1500 euro wat alles aankan ik wil ook een stille computer en en daarom lcs system ik wil nu alvast een nieuwe kast omdat ik beetje verliefd op ben geworden. en lcs er gewoon leuk uitziet en koel is. idd heb ik een *oud* systeem wat onder de harde gamers de middeleeuwen zijn maar een tijd geleden is mijn videokaart gewond geraakt en geeft pixelfouten en krijg hem niet meer goed m,et drivers. dus daarom nieuw systeem omdat ik niet meer wil investeren in een agp kaartje maar dat terzijde heb er veel over gelezen nu en vind het een mooie kast alleen hoorde dat hij kan trillen die klepjes vooraan. iemand ervaring mee.
Link naar reactie
hey gerben dat is alleen maar leuk werk heb me systeem zo vaak uit elkaar gehaald om alles schoon te maken hoor en ben altijd voorzichtig hoor :wink: ma alles in 1 keer halen lukt me zo nie kan nie zo goed sparen dus haal ik in 2 delen eerst randapparatuur en later de inhoud van me kast ik wou ook de voeding al halen zodat ik de kast klaar heb de ocz gamestream 600 watt en dus zoals ikal in een ander topic heb aangegeven een seagate barrecuda 250gb of 500 gb
Link naar reactie
Ik heb zelf het kleine broertje van deze de Armour jr zwart met window. En ik moet zeggen het is een geweldige kast. Je kan overal makkelijk bij. Verwijderbare hdd cage. En de schroeven voor de hd's hebben rubber ringen om trillingen tegen te gaan. Goede airflow door de kast. Ik zie dat de sr kast nog wat meer ventilatoren heeft dus die zal een nog betere airflow hebben. Bij mij trillen de klepjes aan de voorkant in elk geval niet.
Link naar reactie
hey dat is een mooie voeding en de specs zien er goed uit dus als je zeg ma een harde game speelt gaat ie pas aan en bij internet en tekstverwerking niet en zo blijft ie altijd stil? verder precies wat ik zoek eigenlijk beetje dezelfde als de ocz alleen die controller ertussen dan bedankt voor je tip ga deze voeding even goed bestuderen
Link naar reactie
Hey, Ik heb nooit echt gekeken waarneer hij nou draait. Maar laat ik het zo zeggen het is me nog nooit opgevallen dat hij herrie maakt. Het gaat tenslotte om de warmte ontwikkeling. En als de voeding niet extreem zwaar belast is zou hij in principe dus niet moeten draaien. Kan moeilijk zeggen dat ik het geen goede keus vindt. Behalve de harde schijf heb ik precies hetzelfde. En mij bevalt het heel goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...