Ga naar inhoud

Voeding aansluiten op moederbord.


Aanbevolen berichten

Op mijn MSi MB (K9N) zit een 24 polige aansluiting voor de voeding. Naast de CPU zit een 4 polige aansluiting. Van mijn voeding (Coolermaster 600W) komt een 20 polige stekker (P1) en een 4 polige (P2) en nog een 4 polige voor de CPU (P3). Mijn vraag is: Moet ik alle 3 de stekkers aansluiten of alleen P1 en P3?????
Link naar reactie
Bedankt voor je snelle reactie. Het boekje bij het MB is zeer sumier en de manual van het internet behandelt dit punt ook niet. Ik heb alle mogelijkheden geprobeert maar zonder resultaat, MB bleef dood, geen biebjes, niets, alleen de systeemfan en de CPU fan gaan draaien. De leverancier heeft een nieuw MB voor me besteld. Ik wou alleen zeker weten of ik het wel goed deed.
Link naar reactie
Ik vermoed dat 1 van die twee 4-polige aansluitingen een of ander bevestigingsysteem heeft om 'm aan de 20-polige aansluiting te bevestigen, bijvoorbeeld haakjes of gleuven. De reden dat de 24-polige stekker is opgesplitst in een 20 en 4-polig exemplaat is voor compatibiliteit met oudere moederborden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...