Ga naar inhoud

Aansluiten frontpanel connectors op moederboard


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb mijn moederboard in de nieuwe case geinstalleerd. Mobo=Gigabyte GA P35C-DS3R & case is Gigabyte GZ-XA1CA-STB Alle usb front connectors, sATA, videokaart, CPU aangesloten maar over het front panel twijfel ik. De computercase geeft de volgende draden vh. frontpanel *power switch *reset switch *hdd led *speaker *power LED + *power LED - Het board heeft de volgende front panel header aansluitingen *message/power/sleep LED *power Switch *speaker *IDE harddisk active LED *Reset switch De power switch, speaker, hdd led zijn eenvoudig aan te sluiten. Nu blijft er nog het een en ander over. Wie kan mij helpen en wat is de power led + en - ?
Link naar reactie
Powerled aansluitingen zitten niet altijd op dezelfde afstand van elkaar, dus zijn dat vaak twee losse pinnetjes. Aansluiten op de corresponderende pennen op het moederbord. Als er geen + of - bij staat, gewoon proberen. Hij werkt of wel of niet, maar gaat niet stuk door verkeerdom aansluiten. De rest spreekt voor zichzelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...