Ga naar inhoud

Mogelijk probleem met moederbord...


Aanbevolen berichten

Heb laatst een nieuwe pc besteld en thuis in mekaar gezet,en alles leek goed te gaan tot ik Everest Ultimate Edition had installed om mijn pc en de "AUX" sensor 86-92 C aangaf,lijkt me nogal warm,wat kan hiervan de oorzaak zijn? Nou heb ik een paar vragen hierover: 1.Kan het zijn dat de temp niet goed is aangegeven? 2.Kan het zijn dat mijn northbridge te warm word(las ergens dat deze nogal warm kan worden op dit MOBO) en kan dit kwaad? 3.Wat zou ik hieraan kunnen doen?(extra fans instaleren?)Mocht het een probleem opleveren in de toekomst... [url=http://specs.tweak.to/15900]Dit[/url] zijn mijn systeemspecs en [url=http://img227.imageshack.us/my.php?image=msixj9.png]dit[/url] is de screenshot van Everest. Alvast bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
[quote:97fc967821="gerben"]Als je systeem stabiel draait, zou ik me niet druk maken. Het is moeilijk temperaturen goed uit te lezen. Al eens een tool van de fabrikant van het moederbord geprobeerd?[/quote:97fc967821] Mijn systeem draait gewoon stabiel dat is het probleem niet,en zoals je kan zien zijn alle andere temps behoorlijk ok. Ik zal eens kijken of er dergelijke tools zijn van MSI.
Link naar reactie
[quote:3531a280ce="gerben"]Nforce northbridges worden altijd heet, en dat is ook niet zo'n probleem. Je kunt er een actieve koeler op zetten. Maar dan moet de oude wel makkelijk te verwijderen zijn, anders zou ik er niet aan beginnen. Je kunt ook eens kijken, of je er een losse 40mm fan op kunt bevestigen.[/quote:3531a280ce] Ik ga zoiets proberen,bedankt voor de tips! Hier mag van mij part een slotje op :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...