anoniem Geplaatst: 21 juli 2007 Delen Geplaatst: 21 juli 2007 Ik heb een probleempje met mijn nieuw aangeschafte Acer Aspire M1100. Deze is nu juist aangesloten alleen krijgt de tft-scherm geen signaal. Wat doe ik fout? Moet ik zelf alle software nog installeren of niet? Kan hier namelijk niks over vinden. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 Zie je wel een bios scherm oid, of zie je helemaal geen beeld? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 Ik krijg helemaal geen beeld. Ik krijg alleen te zien dat mijn scherm geen signaal krijg en daarna gaat deze op standby. Heb ook al een andere monitor erop aangesloten maar zelfde probleem. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 Dan zal er toch wel iets defect zijn, waarschijnlijk de videokaart. Je tft zou toch minstens een bootscherm moeten laten zien. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 ok bedankt. Dan gaan we maandag maar is even bellen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2007 Als ie niet verzegeld is, zou je nog even kunnen kijken, of de videokaart wel goed in het slot zit. En of er geen connectors los zitten. Hij start wel? Dus draaien de fans en de harddisk, branden er ledjes en zo, bios piep, windows muziekje. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.