Ga naar inhoud

wd 1480 fdn


Jeroen-20

Aanbevolen berichten

Een vraagje: Ik ben in het bezit van een LG wd 1480 FDN, en nu doet hij het niet meer. Hij gaf een foutmelding, te weten LE en CE. Dit betekent overbelasting van de motor. Ik heb een direct drive en als ik de trommel handmatig ronddraai gaat hij erg zwaar. Als ik beide stekkers uit de direct drive trek gaat de trommel weer soepel rond. Het vreemde is dat ook al staat er geen spanning op de machine de trommel zwaar rond als als de stekker in de stator zit? Als ik de stekkers losmaak van de stator draait de trommel wel soepel. Ook is het zodat als ik de stekkers van de stator los heb en de spanning er weer opzet de stoppen doorslaan, ik dacht misschien slkuiting in de stator(direct drive) maar dan moet het toch geen sluiting geven als ik de stekkers er niet in heb zitten? Of kan het zijn dat de statorop een of andere manier contact maakt met de aarde? Help, Met vriendelijke groet, Jeroen
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...