Ga naar inhoud

Hoe vrij moet een wasmachine staan.


Aanbevolen berichten

L.S., Ik heb een whirpool Denver 1600 wasmachine gekocht,beste koop :-) en deze geplaatst in een keukenkast. Momenteel is de vrije ruimte maar zo\'n 0,5 cm. Wanneer ik de wasmachine ga gebruiken ben ik bang dat deze de keuken uit elkaar trilt. Mijn vraag is dan ook hoeveel ruimte moet er absoluut minimaal tussen de kastwanden en de machine zitten zodat hij vrij kan \"trillen\" en bewegen. Ik heb gelukkig nog 5cm speeling alleen pas nadat ik een middag heb staan zagen :-) waardoor het op een totaal van 5,5 cm komt, 2,75 cm aan beide zijden. Maar wat is het absolute minimum dat ik nodig heb? Alvast bedankt voor uw reactie en met vriendelijke groet Arne Wouters
Link naar reactie
Als de machine stabiel staat, dus met alle vier poten goed op de ondergrond moet het kunnen. Hou er rekening mee dat door verkeerde belading de machine gaat \"wandelen\" en toch tegen de kastjes komt. Ook kan door slijtage van de schokdempers de machine op den duur gaan verschuiven tegen de kastjes aan.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...