Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part IV (AMD64 PLAATSEN OPEN)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:5dc61edab9="Kaz'Duzar"]AMD is ook beter in games. Volgens mij komt dat omdat de P4 een langere pipeline heeft dan een AMD, dus langer over een berekening doet. DOor de hoge kloksnelheid wordt dit gecompenseerd, alleen is AMD dan toch sneller in zulke snellere berekeningen.[/quote:5dc61edab9] kunnen we het onzinnige geleuter voor ons houden en ontopic verder gaan ? :lol: bvd [quote:5dc61edab9="vdkleijn"]Oeps, iets te vroeg op OK geklikt mijn score was iets van 59.44 Best goed dus[/quote:5dc61edab9] lijkt met sterk met standaard p4 3 ghz....
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Mmm, die Scoket 775 P4 die ik hier heb wil wel overklokken tot 3,6ghz maar dan krijg ik een hele slechte score, (90+ seconden). Op 3,35ghz haal ik 66 seconden. Als ik het geheugen op cas 2 set (PC3500 OCZ) dan wil de pc niet opstarten, dus alles moest ik op cas 2.5 doen. Blijkbaar is de I915 chipset nog niet helemaal gefuntuned of moet er een nieuwe bios op dit moederbord, cas 2 werkt dus nu niet en met ver overklokken word het resultaat slechter. Ik laat het hier bij, als ik weer wat leuke speeltjes thuis heb dan draai ik pifast wel weer is.
Link naar reactie
Hoi, Mijn score: CPU: Pentium4 2.4Ghz Kloksnelheid: 2.97Ghz FSB: 248 Geheugentimings waren geloof ik: 2-2-2-5-4 (zal nog wel ff nachecken) [b:cc32d82235]PiFast Score: 68.44[/b:cc32d82235] [url=http://members.home.nl/slot2003/ForaShots/PiFast.JPG]>Klik hier voor Afbeelding<[/url] Opzich een k*t score maar als ik al de andere mensen zie met een Pentium4 scoort ik nog best aardig :)
Link naar reactie
[quote:85d491454e="Red Dragon"] Blijkbaar is de I915 chipset nog niet helemaal [b:85d491454e]gefuntuned[/b:85d491454e] of moet er een nieuwe bios op dit moederbord, cas 2 werkt dus nu niet en met ver overklokken word het resultaat slechter. [/quote:85d491454e] OT: ik wil ook een PC die geFUNtuned is, altijd lachen.. :lol: Ik ga vanavond ook eens kijken wat mijn score wordt, iemand moet toch de rode lantaarn in zijn bezit nemen...
Link naar reactie
[quote:84a3d20345="pcguy"]beetje offtopic: Wat voor een mobo heb jij?[/quote:84a3d20345] Ik gebruik een Asus P4P800-E Deluxe moederbord. Maar binnenkort is mijn waterkoelingsset compleet en ga ik pas echt overclocken. Evt. met VoltMods. Met de huidige luchtkoeling wilt het niet erg lukken namelijk. :wink:
Link naar reactie
[quote:3709d372c3="pcguy"]Je staat wel in de top10 zo te zien :lol:[/quote:3709d372c3] Ja maar dat is met een i875 chipset en een Pentium 4 northwood 3ghz die ik hier ook heb. Ik wou kijken of ik met de i915 chipset en ee Socket 775 LGA Pentium 4 prescott 3,2ghz verder kon komen dan mijn record. Maar helaas.
Link naar reactie
Weet hier iemand of de broncode van PiFast beschikbaar is? Dan kunnen we het compilen naar een linux-leesbaar bestand. Dan kunnen we pas echt hard. Daarbij kunnen we het ook op een Sun machine doen enzo, kijken wat een (Ultra?)Sparc van 1,4 GHz doet. Met linux kan je leuke resultaten halen, bijvoorbeeld en PiFast van 5 seconden. [img:a5e6699578]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/devilish.gif[/img:a5e6699578]
Link naar reactie
[quote:26672cbf98="Interficior"]Weet hier iemand of de broncode van PiFast beschikbaar is? Dan kunnen we het compilen naar een linux-leesbaar bestand. Dan kunnen we pas echt hard. Daarbij kunnen we het ook op een Sun machine doen enzo, kijken wat een (Ultra?)Sparc van 1,4 GHz doet. Met linux kan je leuke resultaten halen, bijvoorbeeld en PiFast van 5 seconden. [img:26672cbf98]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/devilish.gif[/img:26672cbf98][/quote:26672cbf98] Die is niet beschikbaar zo te zien. Je kunt pifast wel onder Linux met Wine draaien. Ik haalde toen een iets betere score dan onder Windows.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...