Ga naar inhoud

knipperende lampjes


J.-van-Reenen

Aanbevolen berichten

Dag, gisteravond heb ik nog een was gedraaid, maar die bleef erg nat. Ik dacht dat dat kwam omdat het een handwasprogr. was en dus op lage stand centerfugeren. Dus daarna apart op 1200 centerfugeren, maar bleef net zo nat. Vannacht weer een was gedraaid, die was niet zo nat als de was van gi.av.,maar ook niet zoals hij wezen moet. Vanmorgen wilde ik weer een was aanzetten, maar toen bleef hij op 1200 toeren knipperen en 2 stipjes in het venster... ik krijg hem niet meer aan... Ik vrees dat er iets met de centerfuge aan de hand is. Ik baal enorm!! De garantie is verlopen vrees ik en we zitten niet te wachten op extra kosten. Maar ja, zonder wasmachine kan ik ook niet! Het merk is BEKO, 6kg AAA WMD 56160. Kan iemand mij raad geven wat te doen? Alvast heel hartelijk bedankt! Jolanda van Reenen
Link naar reactie
Servicemonteur erbij gehad omdat we er zelf niet uit kwamen. Die concludeerde dat het digitaal kapot was, dus dat we achter een nieuwe machine aan moeten :(. Nu toch eerst nog contact met BEKO service gehad, nooit bij nagedacht dat die er zou zijn, want servicemonteur is gewoon uit deze omgeving. Volgens BEKO lijken deze klachten wel verholpen te kunnen worden en komen ze volgende week (pas...!!!) langs. Hopenlijk gaat me dat niet weer een lieve duit kosten zonder dat de machine op gang wordt geholpen, net zoals bij servicemonteur! Ik ben erg benieuwd...
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...