Ga naar inhoud

nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Een zelfbouw hoeft echt niet zo duur te zijn, en het grote voordeel vindt ik van zelfbouw is dat er enkelt maar spullen inkomen waarvan jij tevreden bent. Zoals b.v. een moederbord die jij goed vind en een kleurenkaart die jij wil hebben, zo kan je zelf je eigen ideale systeem samenstellen. En aangezien je al in je vraag zet dat je liever geen merk pc wil hebben, dan zou ik daar ook niet voor gaan.
Link naar reactie
Zelf bouwen natuurlijk: - specifiek voor jouw eissen en budget - betaald geen geld voor een voorgeïnstalleerd OS - het is goedkoper Een PC van de Aldi of Lidl zul je niet vinden voor 400 euro en bovendien zijn deze PC's idd goedkoop en goed, maar als je zelf bouwt val je vaak nog goedkoper uit. Daar komt bij dat Aldi en Lildl PC's vaak slecht te overklokken zijn. Voor een budget van 400 euro zou ik dus lekker zelf bouwen of even op www.completer.nl kijken. Deze zaak heeft namelijk vaak hele leuke en goede PC's voor rond de 500 euro.
Link naar reactie
ik zeg me budget niet omdat ik het nog niet weet ik moet eerst nog geld bij elkaar scharrelen maar ik heb wel al boxen en flatpanel. ik kan ook nog wel cd rom speler en floppy drive uit me oude comp halen. mischien kan ik me kast ook herbruiken is van compaq maar wel een bigtower. het is een compaq presario 5736 met P3 550 384 mb intern en een s3 savage 4 16MB video kaart. weet iemand of ik daar nog wat mee kan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...