Ga naar inhoud

Probleem met MSI KT7 Pro


Aanbevolen berichten

Heiden: [quote:a88a7b1bde]Ja, hij doet het ook wel, maar het lijkt mij dat er niet een soort van spontane boot moet optreden als ik de voedingskabel in de voeding plug? Heb 'm gisteren geïnstalleerd, en tot nu toe nog geen problemen... maarja hij heeft pas 2 uur draaien achter de rug (met nieuwe voeding). [/quote:a88a7b1bde]
Link naar reactie
[very offtopic mode] Kan ik nu wel posten?? Ben nu namelijk bij iemand anders (andere internet verbinding) Dit is dus alleen een test Het lijkt me duidelijk, dat ik dus niet meer kan posten hierzo, komt door m'n internetverbinding thuis?? Zal ik daar maar een nieuw topic voor aanmaken? (Kan wel in andere berichten posten, en pb's versturen. Niet: posten in eigen berichten, of nieuwe topic's aanmaken. [/very offtopic mode]
Link naar reactie
Wel Heiden, ik kan je vertellen dat ik precies hetzelfde probleem heb met mijn MSI K7T moederbord. De laatste tijd gebeurt het steeds vaker en het opnieuw kunnen booten duurt steeds langer (varierend van 1/2 dag tot 5 dagen, op dit moment breekt ie zijn eigen record). Ik heb ook een 300W voeding maar mijn processor is een Athlon 900Mhz. Dan zou het toch niet aan de voeding moeten kunnen liggen als ie het bij mij ook niet doet.... Overigen is dit me pas een jaar na aanschaf voor het eerst overkomen, nu na 2.5/3 jaar doet ie het zo ongeveer iedere week. In totaal nu zo'n 12 keer.
Link naar reactie
ik dacht dat het te maken had met de stroom lijntjes van en naar de socket aanluiting die zijn te dun. dus als je een mobo heb dat max 1200mhz aan kan volgens de msi side. maar er een 1300mhz op zet dan wordt het te warm rond de socket ????? ps ik heb nog een kt3 ultra te koop van het bekende merk msi :lol:
Link naar reactie
Het gaat inderdaad om een K7T Pro mobo, het zal wel een kwaal zijn van deze serie moederborden als ik het zo hoor. Ik wist nog niet dat dit pas na verloop van tijd gebeurd. Dat kan de rede zijn dat ie het bij The Avenger wel goed deed en bij mij niet. Ik heb nu overigens de voeding van die computer vervangen, en heb, tot nu toe nog geen problemen... misschien ook maar een keer proberen. Enne plextor, dat bord zal mijn broertje wel niet kunnen betalen ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...