Ga naar inhoud

Nog steeds problemen na 3e replacement disk MAXTOR


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, Ik heb nu sinds 2 weken mijn 3e replacement disk ontvangen. Maar ik blijf dezelfde problemen houden. Alle 3 de voorgaande harde schijven werkten niet naar behoren. Ze bleven minimaal iedere dag 2x hangen, en dat is dus echt minimaal. Dat is echt heel frustrerend :-? Aan de software kan het niet liggen, want ik draai precies dezelfde software op 2 andere hard disks (maak gebruik van HD-Racks). En aan de hardware kan het ook niet liggen omdat ik met de 2 andere HD's daar ook geen problemen mee heb. Ik heb begrepen dat als je en defecte harddisk opstuurt naar Maxtor dat je dan een "gerepareerde" terug krijgt. Heeft er iemand een Id hoe dit goed aan te pakken? De laatste keer heb ik al gebeld naar Ierland, en gevraagd of het niet Fair was om een nieuwe harddisk te krijgen als replacement, omdat ik steeds problemen heb met de "gerepareerde". Het antwoord was NEE... Gr C
Link naar reactie
het moet echt murphy zijn dat het zo vaak verkeerd gaat. Het lijkt er toch op dat er in je hardware (wat het ook mag zijn) er ergens iets niet goed staat. Wat bedoel je met hangen ? Je zegt dat je met racks werkt. wissel je veel ? Hpe vaak ? als je je hardware en os en je situaties beschrijft hoe het HANGEN gebeurt, dan denk ik dat er tal van suggesties zullen komen. Je BIOS zou te snel kunnen doorstarten voordat de HD op toeren is gekomen (zou tegenwoordig niet meer mogen), hangen bij hardware detectue duidt vaak dat je BIOS de schijven niet goed detecteert. Wat je wel zou kunnen doen in elk geval is een clear cmos, het lijkt erop dat je escd block in de war is. We horen het wel.
Link naar reactie
Ik denk idd dat murphy weer eens niet zijn handen thuis kon houden :wink: [b:f750d3459f]hard ware...[/b:f750d3459f] Elite group moederbord K7VZA 1200 AMD Athlon Thunderbird 768 SDRam weet niet wat verder nog belangrijk is om te weten [b:f750d3459f]OS...[/b:f750d3459f] Ik draai op dit systeem Windows Proffesional met alle recente updates. [b:f750d3459f]Het hangen[/b:f750d3459f] Als de pc een tijdje aanstaat en ben er gewoon op aan het werken, dan reageert ie ineens niet meer. Het geluid hoor je dan ook het laatste stukje herhalen. heel irritant :cry: Het gebeurt ook wel als ik na het eten weer achter de pc ga zitten en de muis beweeg om het beeldscherm weer aan te zetten, dat ie dan alweer hangt. Het is niet zo dat het bij een bepaald programma alleen gebeurt... [b:f750d3459f]Mss is dit belangrijk...[/b:f750d3459f] Ik ben veel op internet naar mogelijke oorzaken gaan zoeken, en las ik ergens dat het handig was om het programma AIDA32 te downen, omdat het een gehele registratie van je systeem weergeeft, zowel hardware- als software matig. En bij de processen geeft ie aan dat er regelmatig fouten zijn in: ACPI en af en toe DCOM... iig bedankt voor de moeite en je reactie :) gr C
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...