Ga naar inhoud

zanussi lagers stuk? nog gebruiken?


Susanne-1

Aanbevolen berichten

ik heb een zanussi aquacycle 1200 f1225 wasmachine van 6,5 jaar oud. de laatste tijd bonkt \'ie met het centrifugeren (ook weer niet altijd, meestal)en het draaien gaat ook niet altijd even soepel, hij maakt soms een schurend geluid. eergisteren vond ik op de witte was een soort van roestvlekjes en volgens een wasmachineverkoper zijn de lagers kapot en is de machine afgeschreven. dit omdat niet alleen de lagers maar ook een onderdeel van de kuip vervangen zou moeten worden. dit zou een dure reparatie worden en we kunnen volgens hem beter een nieuwe kopen. wat is wijsheid? nu al een nieuwe aanschaffen, of afwachten wat er gaat gebeuren en gewoon verder wassen met deze machine? wat kan er úberhaupt gebeuren als je door blijft wassen met een wasmachine met kapotte lagers? is dat nog veilig? kan het ook iets anders zijn dan de lagers, omdat het er soms niet is/ veel vragen, maar ik hoop op antwoord!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...