Ga naar inhoud

Indesit WE12x evelotion


Moontje-1

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een wasmachine Indesit WE12 X evelotion, die niet meer wil doen wat tie moet doen. Geeft o.a. F 12 aan. De draaiknop voor het kiezen van de wasprogramma\'s is van slag, zodra ik die aanraak verspringt het van het ene programma naar het andere. Nu werkt hij helemaal niet meer. Welk programma ik ook probeer, machine gaat niet werken. (timer loopt wel) Stekker er uit getrokken, op reset gedrukt, niks helpt. Gister werkte de machine wel, maar halverwege stopt het programma ermee. Nu zit er machine nog vol met water, welke ik er niet uit krijg. Geeft nu ook steeds \" door\" aan, afgewisseld met F12. Kan iemand mij helpen dat mijn machine het weer doet? Hij is ongeveer 6/7 jaar oud
Link naar reactie
De machine doet het nog steeds niet. Pakt geen enkel programma terwijl de timer wel aangaat. Je hoort een tik dat het programma aangaat, maar het slotje komt niet en de wasmachine start niet. Ik heb de andere vragen van andere machines ook gelezen. Zou het bij deze machine ook om de koolborstels gaan? Omdat wasprogramma\'s ook halverwege stopten. De machine staat nog steeds vol met water (zonder wasgoed)
Link naar reactie
Mijn vader heeft inmiddels de printplaten los gemaakt, doorgemeten en kon niks vreemds vinden. Weer geprobeerd een was te draaien. Ja..hij deed het...maar...halverwege het programma stopt de machine er WEER Mee. Nu geeft die F-02 aan. Heb al gezien dat het dan om de Tacho of koolborstels gaat. WAt raad u mij aan..laten repareren of een nieuwe machine aanschaffen?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...