Ga naar inhoud

Review Denver 1600


Jaap-9

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik de Denver 1600 thuis gekregen. Bij dezen een algemene review. 1. De service van wasmachine.nl - Telefonische service was goed. De machine kon binnen 3 dagen afgeleverd worden. - Man aan de telefoon vertelde wat ik moest doen met mijn oude wasmachine (water eruit laten lopen, stroomkabel doorsnijden). Dit laatste was niet bekend bij de bezorgers. Maar de originele stroomkabel van de Denver 1600 was gelukkig lang genoeg. Mijn advies: snij de kabel OF nog niet door OF door aan de kant van de wasmachine. 2. Bezorgservice - Werd bezorgd door Wehkamp. Bezorgtijd was 9uur smorgens. Machine is in mijn appartement gezet en gemonteerd (kosten voor montage 30e). Oude wasmachine werd gelijk meegenomen. Vriendelijke en vakkundige kerels. 3. De machine (Ik heb pas 2 wasjes gedraaid, dus daar is dit op gebaseerd). - In vorige reviews werd geschreven dat de waterleidingen gingen klapperen, niets van gemerkt. - Machine is erg stil en stabiel (niet bewegerig). - Minutenteller voor lengte wasprogramma vind ik een uitkomst! - Wasbakje gaat niet moeilijk open (zoals werd beschreven in vorige reviews). - Wastrommel is lekker groot (7kg). - Hij is zuinig (A+A). - Heeft veel wasprogrammas en kan ook kookwassen op 95gr. Conclusie: Met mijn beperkte kennis van wasmachines vind ik het prijs kwalitatief echt een aanrader! Ook voor/door mannen zeer goed bedienbaar!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...