pietjepluk007 Geplaatst: 18 november Delen Geplaatst: 18 november Onlangs heb ik een 32 inch monitor gekocht, aangesloten op een laptop. Ook had ik al een 24 inch scherm aangesloten, dus werk ik met 2 beeldschermen. Nu overweeg ik het 24 inch te vervangen door eenzelfde 32 inch. Mijn vraag is of dit problemen op kan leveren, doordat bijvoorbeeld je nog een monitor aansluit met een hogere resolutie? Of zijn er andere punten, waardoor het kan zijn dat dergelijke schermen niet goed samen gaan werken? Of zal het meevallen? b.v.d. Quote Link naar reactie
Oplossing Lampje Geplaatst: 21 november Oplossing Delen Geplaatst: 21 november Je zal de juiste drivers moeten installeren, verder zie ik geen problemen. Het signaal via de HDMI zal niet anders zijn. De verwerking vindt plaats in de monitor Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
pietjepluk007 Geplaatst: zondag om 13:56 Auteur Delen Geplaatst: zondag om 13:56 Het is gelukt, geen problemen ondervonden. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: zondag om 13:58 Delen Geplaatst: zondag om 13:58 Dat is mooi om te horen. Bedankt voor de terugkoppeling. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen