Ga naar inhoud

Centrifugeren Indesit Wil 145 nl


tonspots

Aanbevolen berichten

onze indesit wil 145 nl werkt volgens mij helemaal alles normaal af maar het centrifugeren zou tot 1400 toeren moeten kunnen en dit gaat nu niet meer hoger als 1000 of 800 toeren. Ik heb gezien dat er een toerental-spoeltje op de motor-as zit.Als ik het weg haal dan gaat de machine in een storing. Dus het werkt nog wel of kan deze toch nog gedeeltelijk defect zijn waardoor hij niet meer op volle toeren komt. Zo ja wat is de benaming en of waar kan ik het bestellen? Alvast bedankt
Link naar reactie
Ha Ernst, Bedankt voor de reactie, Bij instellen op centrifugeren alleen gaat het toerental ook niet hoger dan 1000 toeren.Dus ik neem ook aan dat er een fout zit in de aansturing. Ik had gehoopt dat het een meer voorkomende klacht was en zodoende de remedie ook makkelijk aan te wijzen was. Een ervaren huis monteur kan het misschien wel zo zeggen. Om een monteur te laten komen is helaas niet mogenlijk omdat als er 1 schoenzool over de voordeurdrempel komt de machine al total-loss is. Jammer als er niemand een tip heeft maar we steken nog wel een kaarsje aan en blijven hopen. Groeten,Tony p.s. doe Clyde en Henk ook de groeten.
Link naar reactie
Dit is geen standaard probleem. Je moet beginnen de stappenschakelaar door te meten. Evt moet de eprom op de besturing opnieuw van software worden voorzien. Een beetje monteur doet dat zo. Een smartcard met de nodige software kost zo\'n 30,- Euro. Deze is eenmalig te gebruiken. (Ja, zo slim zijn ze wel bij Indesit)Je hebt alleen wel een smartcardreader nodig en dat zal de desbetreffende monteur wel moeten hebben. Als hij al bij jullie over de drempel mag komen;-)
Link naar reactie
Ha Ernst (en anderen natuurlijk ook) In ieder geval de complimenten dat je antwoorden geeft die \"to the point zijn\" De monteur is natuurlijk altijd welkom maar waarschijnlijk heeft deze ook kinderen die hij te eten moet geven. Dus deze is genoodzaakt om alles in rekening te brengen waardoor het niet rendabel is. Het blijft een Indesitje ook na een dure reparatie. Nog een vraagje is het niet mogelijk om een eprom te kopen die al geprogrammeerd is en er zo in te zetten/solderen? Zo rond de dertig euro is nog een bedrag om het te proberen voordat we een nieuwe machine kopen bij It\'s Ik steek nog maar een een kaarsje aan en als het dan nog niet lukt krijgt hij een kruisje na.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...