Ga naar inhoud

trommelrib/wasmeenemer


roger-13

Aanbevolen berichten

hallo van mijn wasmachine is een trommel rib kapot en wil die graag vervangen het is een brandt wfh 1261d ik weet alleeen dat een schroef aan de buiten kant zit maar hoe en wat moet ik meer doen om dat ding eruit te krijgen en een nieuwe erin hij maakt nu ontzettend veel lawaai als hij doet centrufegeren alvast bedankt
Link naar reactie
srry ernst wil je zeggen dat ze in de kuip ook nog geschroeft zijn en niet alleen aan de achter kant tussen de binnen en de buiten kuip zitten ze niet gewoon erin geklijt en met een bout aan de achter kan vast want die schroef heb ik via het gat van de verwarming element er uit gehaald hoe moet ik dan nu verder enweet ok iemand waar dat onderdeel uit te halen is groet
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
BIJ MIJ IS ER EEN TROMMELRIB KAPOT.IK BELDE NAARINDESIT, DAAR KREEG IK TE HOREN DAT ER EEN MONTEUR LANGS ZOU KOMEN,HET WAS NOG GARANTIE, IK KREEG TE HOREN DAT IK 27-1-2011 MOEST BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK,EN DAT IK DAN DIE DAG THUIS MOEST ZIJN,OF IEMAND ANDERS MAAR IN MIJN HUIS MOEST LATEN ZODAT DE MONTEUR DAT DING KON PLAATSEN.RESUME; VOOR 5 EURO GEBELD,MONTEUR KOMT OOK NIET GRATIS,ONGEVEER 50 EURO,IK EEN DAG NIET WERKEN, KOSTEN ONGEVEER 125 EURO. TOTAAL ONGEVEER 180 EURO, VOOR EENONDERDEEL DAT BIJ MIJ IN DE BUURT BIJ HANDYMAN LET OP!!!!!!!! 3 EURO KOST EN EVT NOG THUISGEBRACHT WERD. INDESIT BEDANKT.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...