Ga naar inhoud

Pentium 133


Aanbevolen berichten

e moet even kijken of je moederbord hem aan kan, en zijn namelijk meerdere typen Advanced, waarvan sommigen geen en sommigen geen MMX chips aankunnen. het feit dat hij wel opstart ermee is al een pluspunt, zeer waarschijnlijk kan hgij hem wel aan. Maar je moet hem wel vertellen dat er een 233 op zit. Kijk even in de handleiding hoe je het jumperblokje moet instellen voor de 233 mhz. want de multiplier staat niet goed.

Verder bestaat er geen 133 MMX, de langzaamste is een 166 MMX.

Dus je bent (waarschijnlijk) niet belazerd

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Marc H: e moet even kijken of je moederbord hem aan kan, en zijn namelijk meerdere typen Advanced, waarvan sommigen geen en sommigen geen MMX chips aankunnen. het feit dat hij wel opstart ermee is al een pluspunt, zeer waarschijnlijk kan hgij hem wel aan. Maar je moet hem wel vertellen dat er een 233 op zit. Kijk even in de handleiding hoe je het jumperblokje moet instellen voor de 233 mhz. want de multiplier staat niet goed.

Verder bestaat er geen 133 MMX, de langzaamste is een 166 MMX.

Dus je bent (waarschijnlijk) niet belazerd


Link naar reactie
  • 3 weken later...
quote:
Originally posted by Sportieveling: Ik heb vai E-bay een Pentium 233 MMX aangeschaft, dacht ik. Maar mijn PC herkent de nieuwe processor als een 133 MMX. Moet ik op het moederbord nog het één en ander regelen of ben ik belazerd? Ik heb een 5 jaar oud moederbord: Intel Advanced Motherbord. Heeft iemand van jullie een antwoord?
ik had vroeger ook zo'n moederbord, ondersteunde geen MMX en dan is het logisch dan ziet ie hem als een normale PI. Kijk effe bij intel voor de specs of we over hetzelfde bord praten (dat bord had nog een andere naam: Atlantis of zo) Je hebt dan een MMX mobo nodig. Op een beurs wellicht voor een paar tienen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...