Ga naar inhoud

Piep uitzetten van Bosch Maxx 6 wae28190nl


Aanbevolen berichten

  • Alex wijzigde de titel naar Piep uitzetten van Bosch Maxx 6 wae28190nl

De machine heeft 2 soorten piepjes.

Eén voor het aanraken van de toetsen en één voor programma status/einde was.

Beide zijn in volume in te stellen en ook volledig uit te zetten.

Echter: hij geeft ook een piep/piepjes als er een fout melding is. Dat is niet uit te zetten en moet je eerst herstellen.

De werkelijke foutmelding word zichtbaar gemaakt met een knipper patroon van de centrifuge snelheid lampjes.

Knipperen hier één of meer van? Zo ja: welke.  

  • Thanks 1
Link naar reactie

Beste Harry en Sander, 

 

Dank voor jullie tips. Maar ik ben er nog niet. Ik ben best wel handig maar hier kom ik niet uit. Als ik de stappen in de gebruiksaanwijzing volg, kom ik niet op het punt dat alle lampjes branden. Bij het ingedrukt houden vd knop blijft het lampje verspringen.... 

Ik heb zojuist in het engels gezocht op het internet, maar kwam niet veel verder. Weten jullie of er ook een gebruisaanwijzing van een andere maker is? Of een andere oplossing? ?

Link naar reactie

Hallo Marcosraoul,

je hebt mijn vraag "Echter: hij geeft ook een piep/piepjes als er een fout melding is. Dat is niet uit te zetten en moet je eerst herstellen.De werkelijke foutmelding word zichtbaar gemaakt met een knipper patroon van de centrifuge snelheid lampjes. Knipperen hier één of meer van? Zo ja: welke. " nog niet beantwoord.

Is er wel of geen fout melding aanwezig?

Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...