Ga naar inhoud

Ik gebruiik al een paar jaren W7 en kan nog altijd geen folder openen in een nieuw venster ?


Aanbevolen berichten

Begrijp ik toch echt niet Kasander1. Heb ik niet overduidelijk gezegd dat eender hoe die instellingen staan elke map bij mij steeds in hetzelfde venster opent ? Waarom worden de vragen niet gelezen ? Dit begint echt belachelijk te worden, maar je bent niet de eerste en ws. ook niet de laatste. Toch nog bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Niet vervelend bedoeld maar het komt MEER(!!) dan geregeld voor dat personen niet de moeite nemen om even door te zoeken op Google. Vandaar zo'n antwoord. Daarbij is het antwoord passend bij de vraag. Het gaat niet om de omgekeerde situatie. Maar wat nog veel vervelender (tot behoorlijk irritant) is is als mensen niet reageren op een goed/minder goed/fout antwoord.
Link naar reactie
Laten we duidelijk zijn ik kan gewoon geen twee open folders maken in mijn W7. En die instellingen die dat dan zgz.moeten bepalen wel die staan juist. Elke folder in een ander venster openen. Maar het gebeurd niet. Reden waarom ik andere browsers gebruik. Het googlen naar een antwoord helpt niet want ik kom altijd oplossingen tegen voor het omgekeerde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...