Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Stuur je een HDD met beschadigde blokken terug naar Alternate (binnen de garantietijd) krijg je een mailtje dat de schijf wordt doorgestuurd naar de importeur en dat de afhandeling dus iets langer gaat duren ( 2 tot 3 weken). Bijzonder vreemd. Ik dacht gewoon een nieuwe opgestuurd te krijgen, wat volgens mij ook de gangbare manier van doen zou moeten zijn. Ben een beetje boos. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Soms krijg je dezelfde Harddisk via de Fabrikant gerepareerd terug. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Volgens mij moet je een leverancier/winkelier eerst in de gelegenheid stellen om het defecte product te repareren. Indien dat niet lukt volgt volgens mij de mogelijkheid van nieuw product of ontbinding koopovereenkomst.\nKijk anders eens op [url]http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie[/url] en de rest van die site. Staat e.e.a. over rechten / plichten t.a.v. garantie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Binnen de garantieperiode gaan dingen vaak terug naar de fabrikant. De winkelier is dan namelijk alleen doorgeefluik om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie. Dat is ook voor de winkelier voordeliger, want fabrieksgarantie betaalt de fabriek en wettelijke garantie moet de winkelier zelf voor opdraaien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2014 oke, bedankt voor de reacties, ik dien dus gewoon af te wachten Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen