Ga naar inhoud

Laptop oplaad probleem (asus n73sm)


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een laptop (asus n73sm) en ik heb nu al een tijdje problemen met opladen..\r\nDe computer kan nog wel gewoon aan als hij opgeladen is, maar zodra ik probeer met de adapter de laptop op te laden doet hij dit niet. Het lampje dat aangeeft dat hij oplaadt, gaat sinds kort ook niet meer aan bij aansluiting van een adapter, terwijl eerst de laptop nog wel kon worden opgeladen door de stekker in een bepaalde houding te houden en stevig aantedrukken. \r\nIk heb inmiddels een nieuwe officiele accu gekocht er in gedaan + een nieuwe orginele asus adapter, maar alsnog laad hij helaas niet op. \r\nWeet iemand misschien wat nog mogelijke oorzaken kunnen zijn van dit oplaad probleem?\r\nIk zat te denken aan de batterij-output in de laptop beschadigd zou zijn, maar de stekker past er nog goed in,\r\nHopelijk weet iemand meer die me kan helpen,\r\nAlvast bedankt, Job
Link naar reactie
Het aansluitpunt waar de oplader in gaat is dus stuk. Dit zit met 5 tot 7 punten vast op het moederbord. Het losmaken is een hele klus maar een nieuwe zit er vrij snel op.\nMeestal lukt het vervangen van het contactje, soms ook niet.\nAls je in de buurt van Westland woont kan je me een prive berichtje sturen.\nHet contactje kost tussen de 15 en 35 euro. \nDe hele laptop moet tot op het moederbord uit elkaar.\nIk heb dit vooral bij Acers al vaker gedaan, totaal 10 stuks ongeveer, waarvan er 1 mislukte. \nEen Asus heb ik nog maar 2 keer gedaan dacht ik.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...