Ga naar inhoud

logitech cordless click plus muis stokt


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nBij mijn vriendin heb ik Windows 7 geïnstalleerd en alles werkt perfect, behalve de muis.\r\nDe cursor springt van de ene plek naar de andere. Alsof hij later reageert op de bewegingen die met de muis worden gemaakt.\r\nHet betreft een Logitech draadloze muis, de Click Plus M-RAK89B.\r\n\r\nAls ik een bedrade USB-muis aansluit gebeurt hetzelfde.\r\n\r\nHet allergekste is dat als ik het venster Apparaatbeheer open de muis het prima doet. Dus ik denk dan dat het probleem is opgelost, maar zo\'n 5 minuten na het sluiten van Apparaatbeheer begint de storing weer.\r\n\r\nIk heb de meesat recente driver bij Logitech opgehaald, dus daar zit het probleem niet.\r\n\r\nWat zou het probleem kunnen zijn?\r\n\r\nBij voorbaat dank voor reacties.
Link naar reactie
Sorry voor mijn late reactie.\nHet systeem heeft 1 GB intern geheugen.\nIk heb alle drivers ge-update voor zowel het grafisch gedeelte als voor de chipset.\nIk zal eerst het interne geheugen verhogen en kijken of dat de oplossing is.\nAls dat al dan niet zo is zal ik hier terugkoppelen.\n\nPS: dat zal wel 14 dagen duren want ik ben eerst beroepsmatig in het buitenland.\n\nIn ieder geval bedankt voor de reacties tot nu toe.
Link naar reactie
Weggegooid is het nooit als je meer geheugen neemt als de nu aanwezige 1GB, maar ik denk dat een muis er niets mee op schiet. Die is bijna geheel afhankelijk van processortijd (interrupts), en daar is niets mis mee. Tenminste, als het voor Windows 7 geschikt werd geacht dan.\n\nAls de muis zo doet, is het dan elke seconde, of doet hij het (afgezien dat in Apparaatbeheer dan) ook langer wel goed ?\nZie je een brandend lampje (onder) op de muis, en gaat dat ook na een tijd helemaal uit, of blijft dat altijd half branden ?\n\nWaar ik nu aan zit te denken is dat je bij[I] alle[/I] USB hoofdhubs de vinkjes kan weghalen onder de \'[I]Eigenschappen - tab Energiebeheer[/I]\' bij \'[I]De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen[/I]\'.\nDe reden van mij om die kant op te denken is omdat je zegt dat bij het openen van Apparaatbeheer de boel [I]wel[/I] werkt, en daaruit zou je kunnen opmaken dat, omdat je Apparaatbeheer opent, Windows even alle apparaten aanschakelt om een overzicht te kunnen geven, en instellingen etc. te kunnen overbrengen. En beide gebruikte muizen gaan via een USB hub. Het is maar een idee.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...