Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Waarde gebruikers van dit forum ;)\n\nIk heb op het moment een probleempje met mijn Videokaart/LCD-Scherm/HDMI-Kabel of beeldschermstuurprogramma.\n\nDat is nogal een lijstje niet? Ik zal even proberen uit te leggen waarom. Op het moment heb ik geen idee waar het precies aan ligt, maar als ik een game opstart, dan flikkert het scherm (gaat voor een seconde op zwart, en vervolgens doet ie het weer, staat er linksbovenin \'HDMI\' in een pop-up en is er vaak een verschil in beeldkwaliteit waarneembaar met betrekking tot voor en na de \'glitch\' \n\nHet maakt in deze niets uit of het een oudere game, (Thief: Deadly Shadows) een pre-historische game, (Thief: The Dark project) een moderne game (Empire: Total War) of recentere games zoals Shogun 2:Total War of Civ 5 betreft.\n\nDe reden dat ik nou niet weet waar het echt aan ligt komt voort uit het feit dat ik nogal tegenstrijdige signalen ontvang. De ene keer gebeurt het wel zoals beschreven, de andere keer loopt ie vast. Soms doet ie het gewoon, en net kreeg ik dan toch de melding dat het stuurprogramma is vastgelopen en hersteld. (zoals net toen ik een screenshot van het voorval probeerde te maken, de allereerste keer dat ik die zag)\n\nSpecs van de pc:\nAsus VS228H Monitor (Aangesloten met HDMI Kabel)\nWindows 7 Ultimate 64-bit SP1\nNvidia (Asus) GeForce GTX 560 Ti\nIntel Core i5-2500 (3,30 GHZ)\n4 GB RAM\n\nZeker voldoende om de genoemde games te moeten kunnen draaien. Ik ben benieuwd of jullie er iets mee kunnen. Als er meer informatie nodig is dan hoor ik het graag!\n\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;654968]Is de Computer een beetje stofvrij van binnen\r\n\r\nZijn Fannetjes van de grafische kaart schoon en draaien ze soepel ??\r\n\r\nKijk naar de temp met bijvoorbeeld Speccy .\r\n\r\nHeb geen verstand van Games, maar ik zou toch voor wat meer geheugen gaan ,op 64 bits Windows.[/QUOTE]\r\n\r\nIn fact, pas stofvrij gemaakt, een vriend van mij dacht ook dat het daar aan lag.\r\n\r\nWat het RAM geheugen betreft, ben ik met je eens. Dat gaat ook komen, ik denk alleen (met mijn beperkte kennis, dus als het alsnog daaraan blijkt te liggen, akkoord) dat het niet daarmee te maken heeft. Te weinig werkgeheugen maakt in mijn ervaring nog altijd te pc slomer :)
Link naar reactie
kijk eens naar de ingame resolutie. Waarschijnlijk switched de game naar een andere resolutie/ verversing, waardoor de monitor opnieuw ingesteld moet worden. \n\n[quote]dan flikkert het scherm (gaat voor een seconde op zwart, en vervolgens doet ie het weer, staat er linksbovenin \'HDMI\' in een pop-up en is er vaak een verschil in beeldkwaliteit waarneembaar met betrekking tot voor en na de \'glitch\' [/quote]\n\nMijn monitor doet precies hetzelfde als ik sommige spellen opstart. zie je hetzelfde als je de game afsluit?
Link naar reactie
[QUOTE=Marc H;654975]kijk eens naar de ingame resolutie. Waarschijnlijk switched de game naar een andere resolutie/ verversing, waardoor de monitor opnieuw ingesteld moet worden. \r\n\r\n\r\n\r\nMijn monitor doet precies hetzelfde als ik sommige spellen opstart. zie je hetzelfde als je de game afsluit?[/QUOTE]\r\n\r\nDe ingame resolutie blijft hetzelfde (volgens het menu dan) maar ik lijk wel verschil te zien. Bij het afsluiten van de game (als ik zover kom) zie ik zoiets niet gebeuren...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...