Ga naar inhoud

Media Player verdwenen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen kan ik nik meer afspelen met Windows media player.\r\nHet programma staat nog steeds op mijn pc en als ik het opnieuw wil downloaden wordt vermeld dat het programma reeds aanwezig is.\r\nWaar moet ik een vinkje voor plaatsen om toch met Windows media player iets af te kunnen spelen.\r\n]\r\nMarcel
Link naar reactie
Je geeft naar mijn idee net te weinig informatie.\nOp welke manier probeer je WMP iets te laten afspelen? Doe je dat via de verkenner en dan dubbelklikken? Of via rechtermuisknop -> afspelen?\n\nWat voor soort bestand (wmv, mp4, mp3, wav, flac, ........) probeer je af te spelen met WMP? Met welk programma wordt het wel geopend?\n\nWat gebeurt er als je WMP start (via start-menu)? Werkt dat of krijg je een (fout)melding (en welke)?
Link naar reactie
Als je met rechts klikt op een muziek bestandje, kies je \"openen met\". Als in het getoonde lijstje WMP niet staat, klik je op \"andere mogelijkheden tonen\" (of zoiets) \nHeb je WMP gevonden, zet je een vinkje bij \"Altijd dit soort bestanden hiermee afspelen\" en het moet voor elkaar zijn. \n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...