Ga naar inhoud

Firefox foutmelding


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik krijg nogal eens deze melding als ik een snelkoppeling of Firefox zelf wil openen: Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten.\n\n\nDan kan ik helemaal niets.\nWat ik onderin de Taakbalk ook verwijder of uitschakel, de melding blijft.\nOok al is er niets te zien - onderin - wat met Firefox te maken heeft, ik kan er niets mee beginnen.\nOok aanklikken bij Programma\'s, geeft dezelfde melding.\n\nEnige optie is herstarten.\nSoms knap lastig natuurlijk.\n\nDan stap ik weer over naar IE, daar heb ik dat probleem nooit.\nMaar ja de meeste snelkoppelingen zitten onder Firefox.\n\nWaar moet ik het zoeken?
Link naar reactie
Dat is niet helemaal waar, het zijn vensters.\nDie sluit ik niet af, open gewoon een andere dan gaat de vorige weer weg, staat er dus steeds 1 open.\nKan misschien anders met een andere instelling.\n\nBij IE kan ik er wel meerdere tegelijk open hebben staan, ie eigenlijk toch wel prettiger\nBen nooit zo\'n fan geweest van Firefox.\n\nDe optie van Jeroentje94 werkt overigens wel, bedankt.\nAls ik taakbeheer open, kom je gelijk bij Toepassingen.\nDaar staat dan Firefox open.\nAls ik daar kies voor taak beëindigen, werkt Firefox nog even niet.\nIk moet hem echt beëindigen bij Processen, dan kan ik hem weer gebruiken.\n\nBedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
[quote=Anacho]Die melding krijg je als je Fx afsluit en daarna direct weer wil openen[/quote]\nIk ben dat gedrag al een tijdje gewend, en speciaal bij Firefox (maar ook andere programma\'s), en als ik hem afsluit wacht ik zeker een seconde of 5 voor ik hem weer start.\nIk heb die melding zeker vijf jaar niet meer gezien.\n\nTwee instanties van Firefox starten is bij mij nooit een probleem.
Link naar reactie
[QUOTE=Aladin;653888]Waarom FF steeds afsluiten en opnieuw opstarten?[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik klaar ben met internet sluit ik Fx altijd af. Maar het komt soms voor dat ik een seconde later bedenk dat ik toch niet klaar ben met internet. Sporadisch zie ik dan de genoemde melding. Dan even wachten of Fx killen in taakbeheer.\r\nHet probleem doet zich vaker voor op tragere computers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...